اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

800 ورزشکار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: 800 ورزشکار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند.

800 ورزشکار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند

عباسعلی خلدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مددجویانی که زیرپوشش بهزیستی هستند، شامل قشرهای مختلف جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان زیرپوشش بهزیستی شامل اقشاری همچون پزشکان، افرادی که داری مدرک کارشناسی ارشد هستند، اضافه کرد: بهزیستی بر اساس شرایط مددجویانی که زیر پوشش این اداره کل هستند، به آنها خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه 800 ورزشکار معلول در استان زنجان زندگی می‌کند، اضافه کرد: از این ورزشکاران 31 نفر مدال‌آور هستند.

وی با اشاره به برخی از حمایت‌های بهزیستی از ورزشکاران زیر پوشش این نهاد افزود: پرداخت وام مسکن به ورزشکاران مدال‌آور زیر پوشش سازمان بهزیستی از جمله اقداماتی است که بهزیستی در حمایت از این گروه انجام داده است.

خلدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان زنجان در زمینه امور عمرانی افزود: به پایان رساندن شیرخوارگاه، ساخت سالن ورزشی و همچنین ساخت ساختمان بهزیستی از اولویتهای کار اداره کل بهزیستی در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان بهزیستی در 9 طبقه ساخته می‌شود، اضافه کرد: احداث ساختمان ستاد یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان بهزیستی بود که خوشبختانه این کار در حال انجام است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسب‌سازی جامعه برای معلولان و افراد زیر پوشش بهزیستی افزود: با بررسی‌هایی که صورت گرفته برخی از نقاط شهر نسبت به تردد معلولان مناسب‌سازی شده است، ولی همین اقدامات نیز برای تردد معلولان کم است و باید اقدامات بیشتری در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری برای تردد معلولان صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح CBR برای معلولان و مناسب‌سازی فضای زندگی آنها اضافه کرد: این اقدام نیز یکی از خدمات بهزیستی به منظور راحت‌تر زندگی کردن معلولان و افراد کم‌توان جسمی است.

خلدی همچنین با اشاره به اقدامات اداره‌کل بهزیستی در زمینه اشتغال و مسکن مددجویان افزود: شغلی که برای مددجویان این سازمان ایجاد می‌شود، نباید لزوما شغلی اداری و رسمی باشد، بلکه بهزیستی با پرداخت وام و حمایت از مددجویان این سازمان اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات اداره کل بهزیستی زنجان در سال گذشته اضافه کرد: فقط در طول ماه مبارک رمضان سال گذشته 35 هزار سبد غذایی در بین مددجویان این سازمان توزیع شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول