اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری:

202 ورزشکار معلول در چهارمحال‌و‌بختیاری فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 202 ورزشکار معلول و جانباز به صورت سازمان یافته در این استان فعالیت می‌کنند.

202 ورزشکار معلول در چهارمحال‌و‌بختیاری فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مظفر یعقوبی ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ پارالمپیک در شهرکرد با گرامیداشت 24 مهر ماه روز جهانی پارالمپیک اظهار داشت: ورزش جانبازان و معلولان نیز همانند دیگر رشته‌های ورزشی برای کشورمان مدال‌آور بوده است.
وی ارزش مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران جانباز و معلول را برابر با دیگر ورزشکاران دانست و گفت: ورزش جانبازان و معلولان ایران در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است که جای تجلیل و قدردانی دارد.
یعقوبی بر ضرورت ارتقای کیفی ورزش در سطح کشور تأکید کرد و گفت: دستیابی به این حقیقت نیازمند بررسی رمز و راز موفقیت ورزش جانبازان و معلولان ایران است.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسابقات پارالمپیک طی این سال‌ها رشد قابل توجهی را به خود دیده است، گفت: به تبع رشد کیفی سطح مسابقات معلولان کشورها نیز در این بخش دست به سرمایه‌گذاری لازم زده و در سطح کیفی بالایی در بازی‌ها به میدان می‌آیند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه معلولیت، محدودیت نیست، گفت: توانبخشی در حرکت است، حرکتی پویا و سازنده در فرد، خانواده و جامعه که باید در مسیر صحیح انجام پذیرد.
یعقوبی از فعالیت هیئت معلولان و جانبازان در شش شهرستان این استان خبر داد و گفت: با فعالیت هیئت‌های ورزشی افزون بر 202 ورزشکار معلول و جانباز در این استان به صورت سازمان یافته به انجام فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله تنیس روی میز، والیبال نشسته و ورزش‌های باستانی می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار ورزشکار حرفه‌ای از این استان در تیم‌های ملی تنیس روی میز، والیبال نشسته و ورزش‌های باستانی حضور دارند که برای کشور در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مسئله نشان از آن دارد که معلولیت جسمی نمی‎تواند مانعی برای رشد، پیشرفت و ترقی انسان باشد و فرد با وجود داشتن نقیصه در عضوی از اعضای بدن خویش می‌تواند در صورتی که اراده‌ای پولادین داشته باشد پله‌های ترقی را با جدیت طی کند.
جشن ویژه گرامیداشت روز جهانی پارالمپیک امروز با حضور مدیرکل ورزش و امور جوانان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان و جمع کثیری از ورزشکاران معلول و جانباز این استان در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول