اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هئیت ورزش‌های معلولین و جانبازان استان قزوین:

ورزشکاران معلول برای افتخارآفرینی در ورزش با اراده هستند

خبرگزاری فارس: دبیر هئیت ورزش‌های معلولین و جانبازان استان قزوین گفت: ورزشکاران معلول توانمندی‌هایشان بی‌نهایت و دارای اراده بسیار قوی هستند تا پیشرفت کرده و برای کشورمان افتخارات بسیاری بیافرینند.

ورزشکاران معلول برای افتخارآفرینی در ورزش با اراده هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم روز جهانی پارالمپیک عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و 400 نفر از معلولان استان و خانواده‌هایشان در قزوین برگزار شد.
دبیر هئیت ورزش‌های معلولین و جانبازان استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی پارالمپیک این است که خانواده‌ها استعداد و توانمندی‌های فرزندانشان را درک و شناسایی کنند تا این افراد بتوانند با حمایت خانواده‌هایشان در کنار افراد عادی جامعه توانایی خود را به نمایش گذارند.
وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت پارالمپیک  در سرا سر جهان و کشورهایی که عضو کمیته بین‌المللی پارالمپیک هستند به خصوص در سراسر کشور ایران، برگزار می‌شود.
احمد ملا حسینی ادامه داد: در استان قزوین با وجود زمان کوتاه برای برنامه‌ریزی مراسم، این برنامه به نسبت خوبی برپا شد که می‌توانست حتی بهتر از این هم باشد.
وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌هایی مانند موسیقی، ورزش باستانی توسط جانبازان، اجرای برنامه‌های ورزشی به صورت نمادین از جمله بخش‌های این مراسم است.
دبیر هئیت ورزش‌های معلولین و جانبازان استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم این مراسم مثبت واقع شود و انگیزه‌ای برای همه معلولان باشد که بتوانند از امکانات استان در انجام تمرینات ورزشی استفاده کنند زیرا این افراد می‌توانند بسیاری از کارهایی که شاید افراد سالم قادر به انجام آن نیستند به بهترین شکل انجام دهند.
وی یادآور شد: من به نوبه خود شاهد پیشرفت و ترقی این افراد بوده‌ام، توانمندی‌هایشان بی‌نهایت و  دارای اراده بسیار قوی هستند تا بتوانند پیشرفت کرده و برای کشورمان افتخارات بسیاری بیافرینند.
در پایان این مراسم از مدال‌آوران معلول و جانباز و خانواده‌های آنان تقدیر شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول