اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکاران معلول خراسانی با مدال‌های رنگین به کشور بازگشتند

خبرگزاری فارس: اداره کل هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی از بازگشت ورزشکاران معلول خراسانی با مدال‌های رنگین به کشور خبر داد.

ورزشکاران معلول خراسانی با مدال‌های رنگین به کشور بازگشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی، مسابقات معلولان نخاعی و قطع عضو آیواز امارات در رشته‌های مختلف از 10 آذر ماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار و چهار تیم جمهوری اسلامی ایران با کسب 21 مدال طلا 22 نقره و 9 برنز نایب‌ قهرمان این دوره مسابقات شد.
در این دوره از رقابت‌ها رمضان‌علی دولابی در رشته پرتاب وزنه کلاس F46 با پرتاب 13متر و 64 سانتی‌متر بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش شناگران خراسان رضوی در این مسابقات موفق به کسب 13 مدال شدند. در این مسابقات، علی نیکو سه مدال نقره و یک برنز کسب کرد.
مجتبی تروال جوان ورزشکار خراسانی نیز دو گردن‌آویز نقره و برنز را از ‌آن خود کرد. حسن غم‌خواه دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز را کسب کرد.
ورزشکاران معلول خراسانی امروز ساعت 12.30 ظهر به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد وارد می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول