اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور بانوان ورزشکار معلول چهارمحالی در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان ورزشکار معلول و جانباز این استان در مسابقات والیبال نشسته و تنیس روی میز بانوان معلول کشور شرکت می‌کنند.

حضور بانوان ورزشکار معلول چهارمحالی در مسابقات کشوری
محبوبه رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تیم والیبال نشسته این استان با ترکیب زهرا آقایی، صفیه رفیعی، فریبا جلالی، فاطمه مصیبی و زهرا امینیان در این مسابقات شرکت می‌کند.
وی از حضور تیم تنیس روی میز بانوان معلول این استان در دو بخش ایستاده و نشسته خبر داد و گفت: این مسابقات از تاریخ چهارم آبان لغایت هشتم آبان‌ماه جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‏شود.
رئیسی با بیان اینکه دو تن از بازیکنان والیبال نشسته این استان در ترکیب تیم ملی حضور دارند، گفت: نسرین فرهادی و طیبه جعفری دو بازیکن مطرح این استان هستند که در ترکیب تیم ملی ایران با حضور در مسابقات گوانگ‌ژو موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.
نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ورزش جانبازان و معلولان نیز همانند دیگر رشته‌های ورزشی برای کشورمان مدال‌آور بوده است.
وی ارزش مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران جانباز و معلول را برابر با دیگر ورزشکاران دانست و گفت: ورزش جانبازان و معلولان ایران در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است که جای تجلیل و قدردانی دارد.
رئیسی بر ضرورت ارتقای کیفی ورزش در سطح کشور تأکید کرد و گفت: دستیابی به این حقیقت نیازمند بررسی رمز و راز موفقیت ورزش جانبازان و معلولان ایران است.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه معلولیت، محدودیت نیست، گفت: توانبخشی در حرکت است، حرکتی پویا و سازنده در فرد، خانواده و جامعه که باید در مسیر صحیح انجام پذیرد.
رئیسی از فعالیت هیئت معلولان و جانبازان در شش شهرستان این استان خبر داد و گفت: با فعالیت هیئت‌های ورزشی افزون بر 202 ورزشکار معلول و جانباز در این استان به صورت سازمان یافته به انجام فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله تنیس روی میز، والیبال نشسته و ورزش‌های باستانی می‌پردازند.
مسابقات والیبال نشسته و تنیس روی میز بانوان معلولان و جنانبازان کشور از تاریخ چهارم لغایت هشتم آبان ماه جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‎شود.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول