اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولین خبرداد:

فعالیت 270 ورزشکار معلول و جانباز در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت معلولین و جانبازان استان کردستان از فعالیت بیش از 270 نفر ورزشکار معلول و جانباز سازمان یافته در این هیئت خبر داد.

فعالیت 270 ورزشکار معلول و جانباز در کردستان
سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این هیئت ورزشی عدم آمادگی سالن سرپوشیده استادیوم 22 گولان سنندج است.
به گفته وی، در سال جاری تمام سالن‌های مورد استفاده ورزشکاران شهرستان سنندج بازسازی شده است تا ورزشکاران با روحیه بهتری به تمرینات خود ادامه دهند.
وی در رابطه با امکانات و تجهیزات ورزشی این هیئت افزود: در حال حاضر تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با رشته‌های ورزشی استان موجود است و در اختیار ورزشکاران معلول استان قرار دارد.
فرشادان در ادامه به رشته‌های ورزشی فعال معلولان این استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر هیئت جانبازان و معلولین کردستان در 10 رشته‌ بدنسازی‌، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی، شنا، بوچیا، فوتسال سیتی، دوومیدانی و بسکتبال نشسته فعالیت دارد.
به گفته وی، تنها رشته بدنسازی مختص آقایان است اما دیگر رشته‌های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین کردستان از توسعه ورزش به صورت همگانی و بانوان در سطح استان خبر داد و گفت: معلولان و جانبازان با روی آوردن به ورزش و جذب در یکی از رشته‌های ورزشی از سلامتی خاصی برخوردار خواهند شد.
فرشادان خاطرنشان کرد: تاکنون 270 ورزشکار جانباز و معلول به صورت سازماندهی شده در هیئت جانبازان و معلولان کردستان فعالیت دارند که با توجه به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.
وی از امضای تفاهمنامه بین هیئت‌ ورزشی معلولان و با مکان‌های خصوصی و دولتی نگهداری معلولان خبر داد و گفت: براساس این تفاهمنامه و با همکاری دانشگاه کردستان استعدادیابی و شناسایی معلولان ورزشکار را شروع خواهیم کرد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین کردستان به نبود مربیان دوره دیده در رشته‌های خاص ورزش معلولان و جانبازان اشاره‌ کرد و گفت: در حال حاضر برای آموزش و تمرین از ورزشکاران مدال‌آور و مربیان استان‌های همسایه استفاده می‌کنیم.
وی در پایان از کسب 12 مدال رنگی در سطوح مختلف خبر داد و گفت: امیدوارم امسال ورزشکاران معلول و جانباز کردستانی بتوانند مدال‌ها و سکوهای بهتری کسب کنند.
انتهای پیام/م20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول