اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اجرای همزمان 32 طرح عمرانی زیرساختی در برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از اجرای همزمان 32 طرح عمرانی زیرساختی در برازجان با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای همزمان 32 طرح عمرانی زیرساختی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ و مهم در سطح استان و کشور است و بیشترین جمعیت را در استان بعد از مرکز استان دارد.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مردم امری مهم است که برای انجام دقیق و صحیح وظایف باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهر و از دستگاه‌ها استفاده لازم را ببریم.

شهردار برازجان با تاکید بر لزوم همکاری بخش خصوصی در زیباسازی و ساماندهی امور شهر خاطر نشان کرد: استفاده از بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف بسیار حیاتی و مهم است و اگر در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی موفق باشیم، در واقع از توان دیگران برای توسعه شهر استفاده می‌کنیم.

حسین‌آبادی بیان کرد: زیباسازی شهری و ساماندهی حمل و نقل و ترافیک و ساماندهی بازار روز از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری برازجان است که در هر سه مورد به موفقیت‌های خوبی طی سال گذشته و امسال رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ در تمام شرایط تصریح کرد: حتی در کارهای عمرانی هم باید نگاه فرهنگی داشته باشیم و در تمام پروژه‌ها باید مسایل فرهنگی و به ویژه فرهنگ بومی را مدنظر قرار دهیم.

شهردار برازجان یادآور شد: پروژه‌های مهم زیربنایی و زیرساختی در برازجان فعال هستند و تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های جدید در سال جاری با شتاب خوبی انجام می‌شود.

حسین‌آبادی از اجرای همزمان 32 طرح عمرانی زیرساختی در برازجان خبر داد و گفت: هم‌اکنون در مجموع 32 طرح عمده و مهم با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان در شهر برازجان در دست احداث است که امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

وی افزود: فرماندار دشتستان حمایت بسیار خوبی از طرح‌های شهری در برازجان داشته و با تمام توان برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش می‌کنیم.

شهردار برازجان اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و جلب رضایت خاطر مردم از دغدغه‌های اساسی شهرداری برازجان در اجرای پروژه‌هاست.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول