اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خواستار شد

برخورد قاطع و علنی دولت با گران‌فروشان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از مسئولان نهادها و بخش‌های اجرایی و نظارتی در دولت خواست تا با گران‌فروشان و واحدهای صنفی متخلف به صورت علنی برخوردی قاطع داشته باشند.

برخورد قاطع و علنی دولت با گران‌فروشان

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: موضوع افزایش قیمت برخی از کالاها و خدمات طی ماه‌های اخیر نگرانی‌هایی را در میان مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که ما در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان هستیم و مردم در این دوره اقدام به برگزاری مراسم معنوی و مذهبی کرده و نیاز بیشتری به کالاهای پر مصرف به ویژه مواد غذایی دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مرغ گفت: گرانی مواد غذایی به ویژه گوشت، مرغ، روغن، لبنیات، شیر و برنج به صورت مستقیم در معیشت و زندگی مردم تاثیر دارد و نیاز است که مسئولان و مدیران دولت برنامه ویژه‌ای برای تامین نیاز کشور به این محصولات داشته باشند.

بدون برنامه نمی‌توان تورم را کنترل کرد

نکو در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در رباط کریم مبنی بر اینکه برای کنترل قیمت‌ها چه اقداماتی باید در کشور انجام شود؟‌ گفت: اقتصاد و کنترل بازارهای اقتصادی یک موضوع علمی و پیچیده است و نمی‌توان با اقدامات مقطعی و کوتاه مدت، امیدوار به حل مسائل مهمی چون تورم بود.

وی تاکید کرد: بنابراین لازم است که مدیران ارشد دولتی با انجام کار کارشناسی و برنامه‌ریزی صحیح، برای کنترل گرانی‌ها وارد میدان شده و در این حوزه همه باید در چارچوب برنامه‌ای واحد گام برداریم.

نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت ادامه داد: در کنار این برنامه‌ریزی لازم است با عوامل گرانی و متخلفانی که با سوءاستفاده از شرایط بازار به دنبال کسب منافع نامشروع هستند، برخورد قاطع داشته باشیم.

نکو بیان داشت: این برخوردها نیز باید به صورت علنی بوده و مردم شاهد قاطعیت دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در برابر گران‌فروشان و متخلفان اقتصادی باشند.

این مسئول تاکید کرد: به طور قطع با داشتن برنامه‌ صحیح و اصولی و قاطعیت در اجرا، می‌توان امیدوار به کنترل گرانی‌ها بود و مردم نیز از مسئولان همین انتظار را دارند.

نکو در پایان اذعان داشت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت آمادگی دارند تا دولت و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در این مسیر همراهی کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول