اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پرند:

مسئولان برای ترویج عفاف و حجاب برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر پرند گفت: همه مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دغدغه عفاف و حجاب داشته و برای برخورد با بدحجابی برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان برای ترویج عفاف و حجاب برنامه‌ریزی کنند

حجت‌الاسلام علی خدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید و خون دل خوردن امام شهدا (ره)، رهبری معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید و مردم  ولایی کشورمان محقق شده است.

وی تصریح کرد: نخستین و اصلی‌ترین خواسته ملت ایران در دوران مبارزه با رژیم طاغوت اجرای حدود و احکام دینی بود و همچنان این مردم برای اجرای قوانین دینی تلاش می‌کنند.

سکوت در برابر بدحجابی خیانت به خون شهدا است

امام جمعه شهر پرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی رفتارهای هنجارشکن در خیابان و تردد مانکن‌های خیابانی با پوشش‌های زننده و نامناسب، گفت: این شرایط هرگز زیبنده نظام و انقلاب دینی ما نیست و باید برای برخورد با افرادی که به عمد و از روی کینه و مغرضانه اقدام به توهین به مقدسات ملت ایران می‌کنند، برخوردی قاطع انجام شود.

خدیری تاکید کرد: البته کسی منکر این نیست که اکثر جوانان ما آگاه و با بصریت بوده و برخی پوشش‌ها ناآگاهانه انجام می‌شود، بنابراین نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است که همه مدیران و مسئولان نظام در هر جایگاه و سمتی که قرار دارند،‌ دغدغه ترویج عفاف و حجاب داشته و برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی کنند، چرا که سکوت در برابر بدحجابی خیانت به خون و آرمان شهدا است.

خطیب جمعه شهر پرند در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخوردهای نیروی انتظامی با افراد بدپوشش چگونه ارزیابی می‌شود؟ گفت: پلیس دارای وظائفی است که بر اساس آن اگر جرم مشهود و رفتارهای ناهنجار را مشاهده کند، موظف به برخورد با متخلفان است.

خدیری ادامه داد: بنابراین نمی‌توان از نیروی انتظامی انتظار داشت که این هنجارشکنی‌ها را مشاهده و سکوت کند.

وی متذکر شد: البته باید در این حوزه نیز آگاهانه و با برنامه گام برداشت و همه دستگاه‌ها به ویژه نهادهای متولی امور فرهنگی باید به کمک نیروی انتظامی و پلیس بیایند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: با انجام برنامه‌های فرهنگی در کنار برخورد قاطع با مغرضان، شرایط فرهنگی جامعه اصلاح و شاهد ترویج فرهنگ غنی عفاف و حجاب خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول