اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

لزوم توجه به رده‌های مختلف سنی در برنامه‌های حجاب و عفاف

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر لزوم توجه به رده‌های سنی مختلف در برنامه‌های مختلف حجاب و عفاف تاکید کرد.

لزوم توجه به رده‌های مختلف سنی در برنامه‌های حجاب و عفاف

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه حجاب و عفاف از مواردی است که باید اجرای آن در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف در جامعه اضافه کرد: باید در اجرای برنامه‌های مختلف حجاب و عفاف رده‌های سنی در نظر گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌ها به صورت جزئی و دقیق اضافه کرد: باید از کلی‌گویی در اجرای برنامه‌های پرهیز کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در زمینه برنامه‌های حجاب و عفاف اضافه کرد: این برنامه‌ها به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه صورت می‌گیرد.

دشتکی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره کل افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه جوانان و نوجوانان از جمله برنامه‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در طول سال است.

وی همچنین با اشاره به چاپ بروشورهای آموزشی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اضافه کرد: باشگاه نگاه جوان اقدام به چاپ بروشور در زمینه‌های مختلف کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به عنوان برخی از بروشورهای چاپ شده توسط باشگاه نگاه جوان اضافه کرد: چاپ بروشور تیمچه به منظور آموزش اخلاق حرفه‌ای برای بازاریان چاپ و در بین این قشر از جامعه توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی موجود در جامعه در زمینه فرهنگ زبان‌سراها هستند، افزود: متاسفانه وقتی کودکان به زبان‌سراها مراجعه کرده و به خواندن کتاب‌های تدوین شده در خارج از کشور می‌پردازند، با فرهنگ غربی آشنا می‌شوند.

دشتکی افزود: باشگاه نگاه جوان برای جلوگیری از این موضوع اقدام به چاپ بروشورهایی با فرهنگ مذهبی و ایرانی کرده و این موضوع با استقبال از سوی زبان‌سراها مواجه شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول