اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش هم‌اندیشی حریم امن در سیره رضوی:

بحث حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها بررسی شود

خبرگزاری فارس: دبیر همایش هم‌اندیشی و نواندیشی حریم امن در سیره رضوی گفت: بحث حجاب و عفاف باید توسط دانشگاه‌ها بررسی شود.

بحث حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، مهدیه مهدوی‌کنی اظهار کرد: پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) شرکت کرده و به دو موضوع هم‌اندیشی و نواندیشی حریم امن در سیره رضوی و تعاملات و ارتباطات در تجلی و تاثیر حجاب و عفاف در سیره رضوی پرداخته است.

وی ادامه داد: این همایش در دو کمیسیون برگزار و مقالاتی در زمینه مفهوم عفاف و حجاب در سیره رضوی ارائه شد و موضوع به صورت کاربردی به بحث گذاشته شد.

دبیر همایش هم‌اندیشی و نواندیشی حریم امن در سیره رضوی گفت: بحث حجاب و عفاف باید توسط دانشگاه‌ها بررسی شود و به همین منظور پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) تصمیم به حضور در دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گرفت.

وی اظهار کرد: با حضور دانشگاه‌ها در این جشنواره و ارائه مقالات در موضوعات مختلف شاهد خارج شدن جشنواره امام رضا (ع) از حالت نمایشی و علمی شدن آن هستیم.

مهدوی‌کنی علمی و فرهنگی شدن این جشنواره را موجب این دانست که محققان و دانشگاهیان نیز بتوانند دین خود را به اهل بیت (ع) ادا کنند. 

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول