اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) خبر داد

گردآوری 400 عنوان کتاب در کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) از گردآوری 400 عنوان کتاب تخصصی، نسخ خطی، پایان‌نامه و نشریه در کتابخانه تخصصی عفاف و حجاب خبر داد.

گردآوری 400 عنوان کتاب در کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف

حجت‌الاسلام مهدی عسکرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی اظهار کرد: این بخش با هدف آگاهی‌بخشی به علاقه‌مندان حوزه معرفت و حقیقت و در هم‌شکنی یاوه‌سرایی دشمنان پاکی انسانیت فعالیت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ معارف حجاب و عفاف با محوریت حجاب برتر و در موضوعات حجاب، عفاف، حیا، نگاه، روابط دختران و فمنیسم مهم‌ترین هدف معاونت پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی است.

معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) با اشاره به پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران گفت: معرفی کتاب و نرم‌افزار، ارائه مجموعه مقالات تخصصی پس از بررسی، پرسمان(پاسخ به شبهات، مشاوره)، دیدبان(آمار رشد و انحطاط در ایران و جهان)، گنجینه نور(آیات، احادیث و احکام)، ادبیات(شعر، نثر، ضرب‌المثل، تمثیلات) و اطلس حجاب(حجاب در ادیان و اقوام و ملل) از جمله موضوعات مطرح شده در این پایگاه است.

عسکر آبادی ادامه داد: ره‌یافتگان(بانوان مستبصر به حجاب)، اسوه‌ها(بیان و سیره بزرگان دینی مانند علما، شهدا، مسئولان، هنرمندان و رفتار بیگانگان)، زلال معرفت(وقایع خوش‌حجابی شیر زنان تاریخ)، آینه عبرت(عواقب عینی خانمان‌سوز بی‌حجابی)، معرفی اقلام فرهنگی حجاب، محصولات حجاب، گالری فیلم، عکس و صوت و تصویر از دیگر بخش‌‌های پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران است.

وی به تاسیس کتابخانه تخصصی و بانک نرم‌افزارهای حجاب و عفاف در سال 87 اشاره کرد و گفت: 400 عنوان کتاب تخصصی، نسخ خطی، پایان‌نامه و نشریه در موضوع عفاف و حجاب در این کتابخانه جمع‌آوری شده است.

معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) یادآور شد: 100 عنوان نرم‌افزار عمومی و 50 عنوان نرم‌افزار تخصصی حجاب و عفاف در کتابخانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) گردآوری شده است.

وی تدوین کتاب‌های درسی را از دیگر فعالیت‌های مرکز تحقیقات و طرح‌‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی ذکر کرد و گفت: تدوین کتاب درسی پیک حجاب ویژه مقطع ابتدایی و مروارید بهشتی ویژه‌ پایه‌های سوم، چهارم و پنجم ابتدایی از دیگر فعالیت‌های مرکز در حوزه تدوین کتب درسی است.

عسکرآبادی خاطر نشان کرد: واحد پرسمان از دیگر بخش‌‌های مرکز تحقیقات و طرح‌‌های کاربردی ریحانة النبی بوده که با بهره‌مندی از کارشناسان و استادان فرهیخته به پاسخگویی شبهات حجاب می‌پردازد.

وی یادآور شد: تاکنون کتاب‌های صدف آسمانی، گام به گام تا انتخاب حجاب، نمی‌دانستم در سایه حجاب، زیبایی‌ام پایدارتر است، حجاب المراة و عفت‌ها، در سایه و جشن حجاب از سوی واحد انتشارات مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی چاپ شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول