اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت

بررسی مشکلات صنعت‌گران کرمان

خبرگزاری فارس: با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای 63 نفر متقاضی صنعت و معدن در کرمان و برای رفع مسائل و مشکلات آنها 45 مصوبه صادر شد.

بررسی مشکلات صنعت‌گران کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، سومین جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی استان کرمان با هدف ارزیابی عملکرد و پیشرفت‌های مصوبات سفر دور قبل این ستاد و بررسی مسائل و مشکلات جاری واحدهای صنعتی و معدنی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، نماینده بانک‌های عامل، صاحبان صنایع و سرمایه‌‌گذاران بخش غیر دولتی حضور داشتند، واحدهای صنعتی و تولیدی مشکلات خود را بیان کردند که برای رسیدگی در اسرع وقت به ادارات کل استان و بانک‌های عامل ارجاع شد.

در این روز کاری برای 63 نفر متقاضی صنعتی و معدنی برای رفع مسائل و مشکلات آنها 45 مصوبه صادر شد.

معوقات بانکی، بخشودگی جرائم، تقسیط بدهی، مشکل گازرسانی از عمده مشکلاتی بود که در سه کار گروه ستاد تسهیل مطرح شد.

این کار گروه در قالب کمیته‌ بررسی امور بانکی و تسهیلات، کمیته هدفمندسازی یارانه‌ها و موارد خاص و کمیته مالیات، گمرک، تأمین اجتماعی، انرژی، شهرک‌های صنعتی و محیط زیست تشکیل شد که هر کدام از مراجعه کنندگان پس از ثبت درخواست‌های خود تعیین تکلیف شدند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول