اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق تولید ملی

صنعتگران به کیفیت تولیدات ارتقا ببخشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبیک گفت: تولید کنندگان وصنعتگران برای تحقق تولید ملی باید به کیفیت تولیدات خود ارتقا ببخشند.

صنعتگران به کیفیت تولیدات ارتقا ببخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک در مسجد ولی عصر(عج) با اشاره به 10 تیرماه روز صنعت ومعدن اظهار کرد: تولید کنندگان باید نسبت به کیفیت بخشی تولیدات خود همت ویژه داشته باشند، تا با جلب اعتماد و اطمینان مردم، جایگاه کالاهای خارجی از بین برود.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام در خصوص اهمیت انجام کار فرموده است:"خدا دوست دارد هر کس از شما که کاری را انجام می‌دهد بدون عیب ومحکم انجام بدهد" که این حدیث در اندیشیدن تولید کنندگان و صعنت‌گران در زمینه کیفیت کار و تولید صادق باشد.

این مسئول با اشاره به یازدهم تیرماه سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تصریح کرد: حضرت علی اکبر(ع) به تمام معنا جمیع صفات یعنی در خلقت، اخلاق و سخنوری شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم(ص) بود که مورخین نیز بر این مطلب تاکید داشته‌اند.

خطیب موقت جمعه آبیک جوانی را مظهر نشاط، قدرت، استعداد و حوصله عنوان کرد و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری جوان باید مسئولیت‌پذیر باشد و برای کسب رضایت الهی و با ایمان، بصیرت و آگاهی در مسیری که انتخاب کرده حرکت کند.

رمضانی ادامه داد: اگر مسئولان مسائل، نیازها و آینده جوانان را یک امر مهم و جدی به حساب آورند پیشرفت‌های خوبی را در کشور شاهد خواهیم بود، چرا که پیشرفت‌های کنونی در زمینه علمی از اعجازآفرینی جوانان در عرصه‌های علمی است.

وی افزود: امام راحل نیز خطاب به جوانان بر استفاده از وجود روحانیون متعهد اسلام در هر زمان و در هر شرایطی تاکید کرده و این که نباید خود را بی نیاز از روحانیت بدانند.

  جوانان از قرائت مناجات شعبانیه غفلت نورزند

امام جمعه موقت آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها بر قرائت مناجات شعبانیه از سوی آحاد جامعه به ویژه جوانان تاکید کرد و افزود: درمناجات شعبانیه عرفان اسلامی و فرازهایی ازگفت وگوی بسیار جذاب و زیبای بنده با خدای متعال گنجانده شده است.

رمضانی اضافه کرد: اگر انسانی مناجات شعبانیه را با دل و جان خود عجین کند، مانند آن است که سیر و سلوک الهی را پیموده است.

وی ادامه داد: مناجات شعبانیه مختص ماه شعبان نیست، بلکه انسان هر گاه فرصت کند، می‌تواند، با قرائت این مناجات عظیم از برکات آن بهره‌مند شود.

امام جمعه موقت آبیک تقوا را نتیجه ایمان کامل و عمل صالح ذکر و خاطر نشان کرد: ماه شعبان که دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است بهترین فرصت برای توشه برداشتن است که می‌توان به مداومت بر ذکر صلوات، استغفار

رمضانی به نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) و روز مستضعفین و سربازان گمنام اشاره کرد و گفت: قرائت ادعیه وزیارت نامه‌های  وارده به ویژه دعای عهد و ندبه از بهترین راه‌های ارتباط با امام زمان(عج) است که اگر با خلوص نیت و به نیت مادر امام عصر(عج) قرائت کنیم از فضیلت‌ها و ثواب بالایی برخوردار می‌شویم.

وی اذعان کرد: جشن‌ها ومراسمی که در نیمه شعبان برگزار می‌شود باید در خور و شأن حضرت مهدی(عج) و در راستای معرفت و شناخت بیشتر این امام همام باشد.

امام جمعه موقت آبیک بیان کرد: جشن‌ها ومراسم نیمه شعبان باید به دور از گناه، خرافات وتوهم برگزار شود و امر به معروف نهی ازمنکر در این جشن‌ها پررنگ تر نهادینه شود.

رمضانی خاطر نشان کرد: توفیق، عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون زحمات و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است که قدرشناسی از آنان لازم و ضروری است گرچه آنان انتظار چنین کاری را ندارند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول