اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

حرکت‌های جهادگونه صنعتگران در جنگ اقتصادی تعیین کننده است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اکنون که جنگ اقتصادی علیه ایران آغاز شده است صنعتگران، بازرگانان و فعالان اقتصادی باید حرکات جهادگونه خود را آغاز کنند.

حرکت‌های جهادگونه صنعتگران در جنگ اقتصادی تعیین کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امروز در آئین تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران برتر هرمزگان از دستاوردهای مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تقدیر کرد و اظهار داشت: ماحصل تلاش‌های این سازمان، کسب رتبه نخست کشوری برای پنجمین سال پیاپی است.

وی در ادامه طی سخنانی به برشمردن راهبردهای دشمن در جنگ تمار عیار اقتصادی علیه نظام اسلامی پرداخت و گفت: دشمن به دنبال حرکت‌های کینه‌توزانه خود اکنون جنگ اقتصادی خود علیه ملت ایران را شروع کرده است و در چنین شرایطی صنعتگران، بازرگانان و همه فعالان اقتصادی باید به عنوان فرماندهان و قوای جبهه اقتصاد حرکت جهادگونه خود را آغاز کنند.

وی افزود: باید پذیرفت فعالان اقتصادی در این عرصه و در این جنگ نابرابر بیش از سایرین وظیفه دارند و در حقیقت پرچمدار اقتصاد مبتنی بر نظام دینی هستند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه کرد: در این شرایط توکل بر اعتقادات دینی که در مراحل مختلف موثر بودن خود را به اثبات رسانده است می‌تواند مهم‌ترین سلاح جهادگران اقتصادی کشور باشد.

وی تکیه بر خود‌اتکایی و داشتن عزم راسخ برای رسیدن به خودکفایی کامل و قطع همه وابستگی‌ها به نظام سلطه را یکی دیگر از اصولی دانست که در جنگ اقتصادی به عنوان یک محور و رویکرد اصلی پیروزی‌های بزرگی را در پی خواهد داشت.

عزیزی ادامه داد: همچنین تقویت نگاه رقابت‌گرایانه سالم در معیار منطقه‌ای و بین‌المللی به عنوان یک نگاه راهبردی نتایج درخشانی مانند جلوگیری از ورود کالاهای غیر‌اساسی و طرد فرهنگ مصرف‌گرایی را به همراه می‌آورد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان همچنین بهره‌گیری از قوه ابتکار و خلاقیت، اهمیت دادن به نوآوری و تقویت نگاه علمی و دوری از روش‌های سنتی کم‌بازده را از دیگر مواردی معرفی کرد که فعالان اقتصادی باید بیش از هر زمان دیگری به آن اهمیت دهند.

در این نشست صنعتگران و معدن‌کاران برتر هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران اجرایی، لوح تقدیر و نشان افتخار دریافت کردند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول