اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه عنوان کرد

شاه‌کلید اشتغال در دستان صنعتگران و تولیدکنندگان

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه گفت: شاه‌کلید حل مشکل بیکاری میانه و ایجاد اشتغال در دستان صنعتگران و تولیدکنندگان است.

شاه‌کلید اشتغال در دستان صنعتگران و تولیدکنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور ظهر امروز در نشست با صنعتگران و تولیدکنندگان میانه با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به بخش تولیدی و نامگذاری امسال به سال تولید، کار و سرمایه ایرانی،‌ اظهار کرد: باید کمک کنیم تا مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی از لحاظ مالیاتی و بیمه حل شود نه اینکه طناب قطوری به اسم مالیات به پای آنها ببندیم زیرا توقف هر واحد تولیدی موجب توقف بازوی دولت است.

وی افزود: اساس کار ما در حال حاضر حمایت از تولیدکنندگان فعلی و رفع مشکلات آنها است زیرا صنعتگران و تولیدکنندگان از پر‌مشکل‌ترین قشرها بوده و مشکل حوزه صنعت ما فوق دیگر حوزه‌ها است.

خلفاپور گفت: شاه‌کلید حل مشکل بیکاری شهرستان در دست صنعتگران و تولیدکنندگان است تا با ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری، جوانان ما را از بیکاری و گرفتار شدن در دام اعتیاد و جرم‌های دیگر برهانند.

فرماندار میانه، به طرح توسعه کشاورزی شهرستان اشاره کرد و گفت: با این طرح زمین‌های دولتی و منابع طبیعی در اختیار افراد واجد شرایط از جمله فارغ‌التحصیلان کشاورزی، دامداری از جمله جوانان بیکار روستاها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این زمینه صددرصد زمین‌های مورد نیاز را شناسایی کرده و 120 طرح نیز آماده کردیم تا بعد از تصویب در کارگروه شهرستان، در طرح‌های دامداری و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

تسهیل امور اداری سرمایه‌گذاران

فرماندار میانه در ادامه از تشکیل کارگروهی بر تسهیل امور اداری سرمایه‌گذاران تحت عنوان "هسته سرمایه‌گذاری" شهرستان خبر داد.

وی گفت: این کارگروه با عضویت مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سرمایه‌گذاری از قبیل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، شهرداری، امور آب، امور مالیاتی، امور برق، شرکت گاز، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عامل با مسئولیت بهنام آقامحمدی مسئول صنایع، معادن و سرمایه‌گذاری فرمانداری آغاز به‌کار کرد.

خلفاپور، ارائه مشاوره اقتصادی، تسهیل در امر موافقت ادارات ظرف حداکثر 15 روز، حل مسائل بانکی و اداری و ارجاع مشکلات احتمالی به شخص فرماندار را از مهم‌ترین عملکردهای این کارگروه دانست.

وی گفت: تنها هدف ما از تشکیل این کارگروه آسودگی‌خاطر سرمایه‌گذاران و هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری در راستای توسعه و آبادانی شهرستان و کاهش مشکل بیکاری است.

در این جلسه صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان مشکلاتی از قبیل مالیات زیاد و ارزش افزوده، امور اداری و بانکی، بیمه، بحث کارگری و مشکلات تامین مواد اولیه را مطرح کرده، رسیدگی و کاهش مشکلات را خواستار شدند.

صنعتگران و تولیدکنندگان نیز اعلام داشتند که با حمایت دولت در مقابل تحریم خواهند ایستاد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول