اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

نبود نقدینگی بزرگ‌ترین مشکل صنعتگران اسدآباد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای شهرک صنعتی اسدآباد تعطیل و یا نیمه‌فعال شده‌اند، گفت: بزرگترین مشکل صنعتگران در شهرک صنعتی اسدآباد عدم نقدینگی و سرمایه در گردش است.

نبود نقدینگی بزرگ‌ترین مشکل صنعتگران اسدآباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد از شهرک صنعتی به عنوان سرمایه و ثروت ملی یاد کرد و اظهار داشت: شهرک صنعتی اسدآباد بیش از 10 سال قدمت دارد که امروز به دلیل عدم نقدینگی و سرمایه در گردش دچار مشکل شده است.

 وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای شهرک صنعتی اسدآباد تعطیل و یا نیمه‌فعال شده‌اند، تصریح کرد: می‌طلبد با اختصاص اعتبارات ملی مسئولان در زمینه فعال کردن این واحدها تلاش بیشتری کنند.

 عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس در ادامه از عدم حضور مستمر مدیر شهرک صنعتی اسدآباد در منطقه گلایه کرد و گفت: اگر مدیری به طور کامل در شهرک صنعتی استقرار داشته باشد مسلماً رسیدگی و بررسی مشکلات بهتر خواهد بود.

وی افزود: مشکل صنعتگران را در نشستی با رئیس جمهور و وزیر صنعت و معدن در میان خواهم گذاشت و برای راه‌اندازی مجدد واحدهای غیرفعال با اختصاص اعتبارات ملی تلاش خواهم کرد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان هم با بیان اینکه شهرک صنعتی اسدآباد در زمینی به مساحت 95 هکتار است، گفت: از این میزان 10 هکتار از اراضی واگذار شده است.

مهدی جعفری با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اسدآباد دارای 285 قطعه است، افزود: از این تعداد 26 قطعه با 17 واحد فعال، سه واحد ساخت و ساز با اشتغالزایی 186 نفر و 30 درصد واحدها راکد و غیرفعال است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 80 تا 90 درصد واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اسدآباد با مشکل بانکی مواجه هستند که باید برای رفع آن تلاش شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان در ادامه با اشاره به شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: آنچه ما مسئولان برای تحقق شعار امسال موظفیم به آن عمل کنیم ایجاد زیرساخت‌ها و تقویت تولیدات داخلی است.

در پایان جمعی از صنعتگران شهرک صنعتی اسدآباد نیز عدم سرمایه در گردش، عدم روشنایی معابر و نبود خط تلفن و گاز را از جمله مشکلات خود در شهرک برشمردند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول