اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

37 هزار چک برگشتی تنها متعلق به صنعتگران و معدن‌کاران نیست

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: 37 هزار چک برگشتی تنها متعلق به صنعتگران و معدن‌کاران اصفهان نیست و به صورت کلی این تعداد چک در دادگستری اصفهان وجود دارد.

37 هزار چک برگشتی تنها متعلق به صنعتگران و معدن‌کاران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طبق شنیده‌های صورت گرفته تعداد 37 هزار چک برگشتی در اصفهان از طرف صنعتگران و معدن‌کاران در سال گذشته وجود داشته است.

گویا طبق جلسه‌های برگزار شده در روزهای گذشته رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان از وجود این تعداد چک در دادگستری از طرف صنعتگران اصفهانی خبر داده بود که خبرنگار این رسانه نیز گفت‌وگویی با وی انجام داده است.

سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه علت عدم حمایت دولت در راستای به وجود آمدن 37 هزار چک برگشتی اذعان داشت: بنده این تعداد 37 هزار چک برگشتی را تنها منحصر به صنعتگران و تولید کنندگان اصفهان ذکر نکرده و به صورت کلی تعداد چک برگشتی در دادگستری را اعلام کرده‌‌ام.

وی در زمینه عدم کمک‌رسانی دولت به تولید کنندگان استان اظهار داشت: از زمان هدفمندی یارانه‌ها در استان اصفهان برای کمک به معدن‌کاران و صنعتگران اصفهانی به جرأت می‌توانم، عرض کنم که دولت تاکنون هیچ کاری برای این قشر انجام نداده است.

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات چند واحد از این صنعتگران و معدن‌کاران برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.

وی خطاب به مسئولان کشور تاکید کرد: دولت پولی ندارد که برای پرداخت تسهیلات به صنعتگران و تولید کنندگان در نظر بگیرد.

سهل‌آبادی در پاسخ به خبرنگار این رسانه مبنی بر اقدامات خانه صنعت و معدن برای کمک به واحدهای صنعتی گفت: ما به صورت مکتوب اوضاع و احوال این واحدهای تولیدی را به سمع و نظر مسئولان رسانده‌ایم.

به گزارش فارس، در مراسم همایش تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در چند روز گذشته انجام شده بود، رئیس خانه صنعت و معدن استان با بیان اینکه تولید در کشور ما به خصوص در استان اصفهان گدایی شده است، اظهار داشت: طی سال جاری که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده و حمایت از حقوق صنعت مطرح است 28 هزار و 710 فقره چک برگشتی از صنعتگران استان اصفهان در دادگستری وجود دارد که منجر به زندانی شدن بسیاری از این افراد شده است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول