اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

20 درصد المپیکی‌ها مازندرانی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از حضور 16 ملی‌پوش مازندرانی در بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2012 لندن خبر داد و گفت: 20 درصد المپیکی‌های لندن مازندرانی هستند.

20 درصد المپیکی‌ها مازندرانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله پریچهره بعدازظهر امروز در دیدار خطیب نماز جمعه بابل با ورزشکاران مازندرانی از حضور 16 ملی‌پوش مازندرانی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2012 لندن خبر داد و افزود: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر در مراسم بدرقه ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک در تهران حضور یافتیم.

پریچهره گفت: مازندران در المپیک 2012 لندن از بین 31 استان کشور بیشترین ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام می‌کند.

وی اضافه کرد: از 53 ورزشکار در المپیک 2012 لندن 11 ملی‌پوش از مازندران هستند که در مجموع 20 درصد از ورزشکاران را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: همیشه توصیه من به ورزشکاران و مربیان ایران به ویژه مازندرانی اخلاق‌مداری است.

وی گفت: ورزشکار باید پهلوانی را در اولویت ورزشی خود قرار دهد و نباید مغرور و خودش را از قبل مقابل حریف پیروز تصور کند و حریفش را ضعیف و کوچک بشمارد.

پریچهره تصریح کرد: یک ورزشکار و مربی تنها زمانی به اهداف ورزشی خود می‌رسد که خدای خود را بالای سر خود ببیند و همیشه در زمینه ورزش توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) با کسب مدال پرچم سه‌رنگ کشورمان را در انگلستان به اهتزاز درمی‌آورند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول