اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی اسبق تیم ملی جودو:

هیچ کجا 4 ماه مانده به المپیک در فدراسیون تغییرات ایجاد نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق تیم ملی جودو با بیان اینکه بعضی تصمیمات در فدراسیون به ضرر جودو است، گفت: در هیچ کجای دنیا 4 ماه مانده به المپیک تغییر در فدراسیون نمی‌دهند.

هیچ کجا 4 ماه مانده به المپیک در فدراسیون تغییرات ایجاد نمی‌کنند

خسرو دلیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: حدود 4 ماه در تیم ملی حضور داشتم و با تغییراتی که در فدراسیون انجام شد و برخی اتفاقاتی که افتاد، تصمیم گرفتم تا در تیم‌ ملی نباشم.

وی ادامه داد: آقایان در فدراسیون جودو تنها به تک‌‌روی عادت دارند و دوست ندارند تا کسی از کارشان سر در بیاورد.

دلیر تصریح کرد: در فدراسیون جودو باید از خیلی مسائل چشم‌پوشی کرد تا بتوان در آنجا ماندگار شد اما اگر قرار بر حرف زدن باشد مطمئن باشید که دیگر جایی در فدراسیون نخواهید داشت.

مسئول کمیته مربیان هیئت جودو خراسان‌رضوی ادامه داد: تغییر پیوسته روسای فدراسیون جودو و کوراش ضربات زیاد و بعضاً جبران ناپذیری را به جودو کشور وارد کرده است.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا 4 ماه مانده به مسابقات المپیک رئیس فدراسیون را تغییر نمی‌دهند اما در اینجا تصمیماتی که درباره فدراسیون‌های مختلف گرفته شده نشان می‌دهد که کار کارشناسی پشت آن نبوده است.

دلیر اظهار کرد: مدیری که حرف‌های خود را قبول ندارد و هر روز یک برنامه‌ای برای جودو دارد نتیجه‌ای هم نمی‌تواند بگیرد مگر اینکه اصلاح شود.

وی درباره وضعیت جودوی خراسان‌رضوی گفت: در مقایسه با دوره‌های قبل، جودوی خراسان‌رضوی پیشرفت قابل توجهی داشته است، به طور مثال در این دوره برای نخستین ‌بار 4 جودوکار از خراسان‌رضوی در تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک حضور داشتند که این در نوع خود بی‌نظیر بود.

سرمربی اسبق تیم ملی جودو هم‌چنین درباره حضور محجوب در المپیک اظهار کرد: محجوب ورزشکار خوبی است و این ظرفیت و قدرت را دارد تا در مسابقات المپیک بتواند بدرخشد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول