اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهراب مرادی ‌ملی‌پوش ‌تیم ملی وزنه‌برداری اعزامی به المپیک‌

دغدغه مالی بسیاری دارم/وضعیتم برای حضور در المپیک مساعد است

خبرگزاری فارس: ملی پوش اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: از سوی هیئت بدنسازی استان اصفهان رسیدگی مناسبی انجام نشده و من دغدغه مالی دارم.

دغدغه مالی بسیاری دارم/وضعیتم برای حضور در المپیک مساعد است

سهراب مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته از دو ناحیه آسیب دیده بودم که با توجه به نزدیک شدن به رقابت‌های المپیک 2012 لندن در حال حاضر در وضعیت مناسبی به سر می‌برم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر از مقامی که کسب می‌کنم که چه مقامی را در رقابت‌های المپیک کسب می‌کنم و این موضوع بستگی به روز مسابقه دارد، اما توانسته‌ام در تمرینات رکوردهای خوبی بزنم.

ملی پوش اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که چه میزان شانس کسب مدال در المپیک را برای خود تصور می‌کنید، تصریح کرد: باید شرایط را در روز مسابقه بررسی کرد و دید که رقابت‌ به چه شکل است و شانس کسب مدال در آنجا مشخص می‌شود و هر فردی که بهتر بود مدال می‌گیرد.

وی در ادامه به سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اشاره کرد و افزود: کوروش باقری با این سابقه و عملکرد نیازی به تعریف ندارد و چون خودش به عنوان ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر بوده با شرایط حرفه‌ای ورزشکاران به خوبی آشنا است.

مرادی همچنین با اشاره به شرایط مالی خودش در آستانه رقابت‌های المپیک گفت: فدراسیون وزنه‌برداری امکانات مناسبی را در اختیار ورزشکاران خود قرار داده و هر ماه نیز حقوقی برای ما در نظر گرفته است، اما از سوی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان رسیدگی مناسبی انجام نمی‌شود.

وی اضافه کرد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با توجه به اینکه به تازگی این سمت را قبول کرده طی تماس‌هایی که با من داشته قول‌هایی مبنی بر رسیدگی مالی داشته است، اما با این وجود من با دغدغه مالی بسیاری مواجه هستم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول