اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

تیم کشتی فرنگی ایران شایسته قهرمانی در المپیک لندن است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: تیم ایران در شرایط مناسبی به سر می‌برد و شایسته قهرمانی در رقابت‌های المپیک لندن است.

تیم کشتی فرنگی ایران شایسته قهرمانی در المپیک لندن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد بنا، در نخستین جلسه تمرین تیم ملی که در محل خانه کشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همه 6 کشتی‌گیر ایران در شرایط خوب جسمی و روحی به سر می‌برند و تمرینات خود را جدی و منظم دنبال می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تضمینی برای تکرار قهرمانی سال‌های گذشته تیم‌های مختلف در المپیک وجود ندارد، ادامه داد: ممکن است یک پدیده جدید با خلق یک شگفتی، مدال‌آور رویداد بزرگی مانند المپیک شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران همه کشتی‌‌گیران عضو تیم ملی را شایسته کسب مدال المپیک دانست و افزود: با توجه به آمادگی آنان و پشت سر گذاشتن اردوهای سنگین و مناسب باز هم آماده‌ترین و کم اشتباه‌ترین کشتی‌گیر، 50 درصد برنده یک مسابقه روی تشک کشتی است.

بنا تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها و بر روی کاغذ تیم کشتی فرنگی ایران شرایط به مراتب بهتری از تیم کنونی روسیه دارد و شایسته قهرمانی در المپیک است، اما شرایط مسابقه، کم کردن وزن و مسائل روحی و روانی در زمان مسابقه عوامل تاثیرگذار در کسب یک نتیجه در مسابقه کشتی است.

وی تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی مشهد را چهاردهمین اردوی تمرینی تیم ملی عنوان کرد و گفت: این تیم تا زمان برگزاری رقابت‌های المپیک یک اردوی دیگر از 29 تیر تا 11 مرداد در تهران برگزار می‌کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد زمان برگزاری مسابقات اعضای تیم ملی در المپیک اظهار داشت: در تاریخ 15 مرداد حمید سوریان در وزن 55 کیلوگرم نخستین مسابقه را انجام خواهد داد، 16 مرداد امیر نوروزی، حبیب‌الله اخلاقی و بشیر بابانزاده بر روی تشک خواهند رفت و 17 مرداد نیز قاسم رضایی و سعید عبدولی اولین کشتی خود را برابر حریفان خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول