اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

روابط عمومی استانداری مازندران اداره کل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: به‌زودی تشکیلات تفصیلی اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران تدوین و پس از تایید به مرحله اجرا در می‌آید.

روابط عمومی استانداری مازندران اداره کل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد جمشیدی با اشاره به نامه مشاور وزیر و رئیس مرکز نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور درباره ارتقای روابط عمومی استانداری‌ها به اداره کل، بیان داشت: به زودی اداره روابط عمومی استانداری مازندران به اداره کل تبدیل می‌شود.

وی افزود: بر اساس این اصلاحیه که از سوی وزارت کشور ابلاغ شد، بر لزوم اجرای ماده 12 مصوبه شماره 10240/ت 45794 هیئت وزیران مبنی بر ارتقای ادارات روابط عمومی استانداری‌ها به اداره کل، تاکید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران متذکر شد: به‌زودی تشکیلات تفصیلی اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران تدوین و پس از تایید به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جمشیدی روابط عمومی را یکی از واحدهای تاثیرگذار و مهم در تشکیلات استانداری دانست و اذعان داشت: اجرای این دستورالعمل و ارتقای اداره روابط عمومی به اداره کل، کمک شایانی به روند اطلاع‌رسانی در استانداری‌ها خواهد کرد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول