اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل:

استانداری اردبیل 217 نفر استخدام می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل گفت: استانداری اردبیل برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌ها 217 نفر را از طریق آزمون استخدام می‌کند.

استانداری اردبیل 217 نفر استخدام می‌کند

عادل علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این آزمون طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستور‌العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی از محل سهمیه استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط بر اساس آگهی استخدامی منتشر شده می‌توانند از 8 تیر ماه تا 18 این ماه به سایت استانداری مراجعه کرده و از نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون اطلاع حاصل کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل یادآور شد: آزمون استخدامی 217 نفر در سه مرحله عمومی، تخصصی و گزینش خواهد بود و با پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است تا نیمه اول امسال مراحل آزمون و گزینش انجام شده و افراد قبول شده جذب استانداری و دستگاه‌های ذیربط شوند.

علیپور گفت: در سال گذشته نیز آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را برگزار کردیم که 734 نفر در این آزمون شرکت کرده بودند که با کاهش نمره قبولی از 60 به 40 نتایج اعلام شده و همه شرکت‌کنندگان بر اساس قوانین و مقررات و تعهد 10 ساله خدمت در مناطق محروم استخدام پیمانی می‌شوند.

این مسئول بار دیگر از تمام دستگاه‌های دارای نیروی شرکتی و قراردادی خواست در کوتاه‌ترین فاصله زمانی نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند و به رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری نیز پایبند باشند.

معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از درخواست ایجاد و برقراری پست جدید برای حدود 50 نفر نیروی احراز شرایط برای پیمانی خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما هم اکنون یک پست خالی را نیز نداریم و درخواست پست جدید کرده‌ایم که امیدواریم با ابلاغ رسمی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بتوانیم شرایط مطلوبی را برای جذب نیروها فراهم آوریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول