اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه راور خبر داد

آموزش خانواده معلولان توسط گروه جهادی راور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه راور گفت: شناسایی و آموزش خانواده معلولان روستاهای شهرستان راور توسط گروه جهادی دانشجویان دانشگاه‌ پیام‌نور راور انجام شد.

آموزش خانواده معلولان توسط گروه جهادی راور

علی یحیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: در عزیمت گروه جهادی دانشجویی دانشگاه پیام ‌نور راور به روستاها و مناطق محروم، طرح شناسایی و آموزش خانواده معلولان و همچنین آموزش پیشگیری از اعتیاد خانواده‌های روستایی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه روستائیان ما از بعضی امکانات محروم هستند به طبع آن معلولان و خانواده‌های آنها در روستاها مشقت و رنج‌های بسیاری متحمل می‌شوند.

یحیایی افزود: به منظور شناسایی و آموزش معلولان روستایی و خانواده آنها و همچنین آموزش پیشگیری از اعتیاد در دستور کار گروه جهادی دانشگاه پیام‌نور راور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این گروه جهادی با همکاری اداره بهزیستی به مدت 10 روز اجرای این پروژه‌ را به عهده گرفته است.

یحیایی ابراز داشت: علاوه بر فعالیت‌های آموزش روستائیان، برنامه‌های فرهنگی متنوعی اعم از برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، عقاید و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده شهدای روستایی اجرا می‌شود.

وی با تقدیر از حضور جهادگران عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی خواستار حضور هر چه بیشتر این افراد در این مناطق و پشتیبانی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی از گروه‌های جهادی شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول