اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

توانمندسازی بیش از 15 هزار معلول در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: توانمندسازی بیش از 15 هزار معلول در استان از اولویت‌های کاری سازمان بهزیستی است.

توانمندسازی بیش از 15 هزار معلول در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عزیزنژاد صبح امروز در همایش روز بهزیستی در بوشهر با اشاره به رسالت مهم بهزیستی در کمک به افراد معلول اظهار داشت: معلولان بخشی از جامعه ما هستند و جامعه نباید به آنان نگاه ترحمی داشته باشد.

وی افزود: در سازمان بهزیستی تلاش می‌کنیم تا امکانات و نیازهای عمومی معلولان را متناسب با شرایط آنان فراهم کنیم و در این زمینه اقدامات مطلوبی نیز صورت گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با تشریح برنامه‌های روز بهزیستی در بوشهر گفت: تجلیل از معلولان موفق و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای معلولان از جمله برنامه‌های بهزیستی استان است.

عزیزنژاد بیان کرد: شعار امسال هفته بهزیستی توانمندسازی با رویکرد حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی است.

وی بیان داشت: بهزیستی سازمانی است که مصداق بازر خدمت صادقانه و بی‌منت است و تلاش می‌کنیم تا با استفاده از امکانات و بهره‌مندی از دانش روز محیطی را برای معلولان و افراد زیرپوشش بهزیستی فراهم کنیم که آنان نیز احساس تنهایی در جامعه نکنند.

مدیر کل بهزیستی بوشهر افزود: توانمندسازی معلولان از اولویت‌های کاری ما در سازمان بهزیستی است و در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در دستور کار است.

عزیزنژاد خاطر نشان کرد: توانمندسازی بیش از 15 هزار معلول در استان از اولویت‌های کاری سازمان بهزیستی است.

وی گفت: تلاش داریم با شکوفایی استعدادهای معلولان زمینه حضور آنان در عرصه‌های اجتماعی را فراهم کنیم چرا که معتقدیم معلولان ظرفیت‌های عمده در فعالیت‌های مختلف اجتماعی دارند.

مدیر کل بهزیستی بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی با ساماندهی محل‌های عبور و مرور در ادارات خود می‌توانند کمک شایانی به معلولان برای انجام امور خود کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول