اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور اعلام کرد

303 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی نیشابور در سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال جاری را 303 میلیارد ریال اعلام کرد.

303 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی نیشابور در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدجلال هاشمی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان مشهد، اظهار کرد: این اعتبارات در قالب 18 فصل و 57 برنامه برای توزیع در میان بیش از 291 پروژه ارائه شده است.

وی، عملکرد اعضای این کمیته در پی‌گیری پیش‌برد پروژه‌های عمرانی شهرستان را قابل قبول ارزیابی و اضافه کرد: پروژه‌هایی چون احداث شهرک صنعتی عطار، پردیس دانشگاه، ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر، پژوهشکده فرهنگ و ادب و تکمیل و ساخت مصلی شهر خرو از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردارند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی نیشابور از دور چهارم سفرهای رئیس‌ جمهور به‌ عنوان سفری با برکت برای شهرستان یاد کرد و اظهار داشت: صدور مجوز ساخت بیمارستان 320 تخت‌خوابی، احداث ورزشگاه برای بانوان، تکمیل استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی انقلاب، احداث ساختمان مرکزی دانشگاه نیشابور، مجموعه فرهنگی بی‌بی شطیطه و بانو پسنده تنها بخشی از مصوبات هیئت دولت برای شهرستان بوده است.

هاشمی ادامه داد: برگزاری کنگره ملی فضل بن شاذان، تکمیل پروژه فاضلاب شهری، جذب 200 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری روز ملی ورود امام رضا (ع) به نیشابور و ساخت پایگاه انتقال خون از دیگر مصوبات این سفر است.

فرماندار نیشابور هم‌چنین با اشاره به قرار گرفتن تعدادی از این پروژه‌ها در ردیف اعتبارات ملی گفت: پروژه زندان نیشابور، تکمیل سدبار، پردیس دانشگاه، احداث بیمارستان 320 تخت‌خوابی از این جمله هستند.

وی ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از آنان خواست با توجه به اینکه 81 درصد اعتبارات بودجه امسال ملی است برای جذب کامل سهم شهرستان از اعتبارات ملی و سایر منابع استانی تلاش جدی مبذول دارند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول