اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

اعتبارات تملک دارایی‌های گچساران توزیع شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گچساران در قالب 17 فصل‌ مختلف بین ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شد.

اعتبارات تملک دارایی‌های گچساران توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان ظهر امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مدیران استانی و مجموعه مدیران محلی برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گچساران، اعتبارات دو درصد نفت و اعتبارات استانی در قالب 17 فصل‌، 50 برنامه مختلف بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی گچساران توزیع شد.

محمد شفیعی بیان داشت: میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گچساران در سال 90 افزون بر 268 میلیارد و 250 میلیون ریال بود.

وی افزود: امسال و در کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد 290 میلیارد و 821 میلیون ریال به گچساران اختصاص یافت.

شفیعی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های گچساران در قالب تکمیل و اجرای 287 پروژه توزیع شده است، از مسئولان خواست تا اعتبارات را به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص دهند.

این مسئول در گچساران پرداخت مطالبات معوقه را از دیگر اولویت‌های صرف اعتبارات عنوان کرد و از مدیران خواست با تلاش مضاعف در این زمینه تلاش کنند.

شفیعی تصریح کرد: به برخی اداراتی که حجم بیشتری از پروژه‌های گسترده و هزینه‌بر دارند، اعتبار بیشتری اختصاص یافته است.

وی گفت: در گچساران اداره راه و شهرسازی با اعتبار افزون بر 55 میلیارد و 950 میلیون ریال و با 38 پروژه بیشترین اعتبار را در میان دستگاه‌های اجرایی به خود اختصاص داده است.

مدیران شهرستانی مطالبات قانونی خود را از مدیران کل دریافت کنند

فرماندار گچساران ادامه داد: نوسازی مدارس با اعتبار 35 میلیارد و 220 میلیون ریال و 38 پروژه، جهاد کشاورزی با 30 میلیارد و 619 میلیون ریال و 54 پروژه، بنیاد مسکن انقلاب با 21 میلیارد و 627 میلیون ریال و 19 پروژه به ترتیب بیشترین اعتبار را به خود اختصاص دادند.

شفیعی با بیان اینکه مسئولان ادارات و نهادها باید در جذب به موقع اعتبار تلاش کنند، اذعان داشت: برخی پروژه‌ها به واسطه چشم‌پوشی مدیران شهرستانی جابه‌جا می‌شوند که مدیران باید در گرفتن مطالبات قانونی خود از ادارات کل چشم‌پوشی و کوتاهی نکنند.

وی ابراز داشت: امسال، سال مالی دو ماه افزایش داشته و مدیران تا پایان شهریور ماه فرصت دارند اعتبارات خود را از طریق اجرای کمی و کیفی پروژه‌ها جذب کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول