اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خبر داد

افزایش 14 درصدی اعتبارات شهرستان چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: کل مبلغ اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و دو درصد نفت و گاز این شهرستان، 12 میلیارد و 33 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته افزایش 14 درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش 14 درصدی اعتبارات شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام‎ ‎به ریاست نیکروز فرماندار در محل باغ عمران چرام برگزار شد‎.

در‎ ‎ابتدای این جلسه که با شرکت اعضای کمیته برنامه‌ریزی تشکیل شد، فرماندار‎ ‎شهرستان چرام ضمن تقدیر و تشکر از ‏زحمات اعضای این کمیته و تبریک به مناسبت کلنگ‌زنی‎ ‎معدن فسفات شهرستان چرام اظهار داشت: همان گونه که مجلس ‏در نظام جمهوری‎ ‎اسلامی از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم‎گیری‌ها و قانون‌‏گذاری‌ها است، کمیته برنامه‌ریزی هم در هر شهرستان نقش‎ ‎مهمی ایفا می‌کند و چراغ ‏هدایت شهرستان را به‎ ‎دست دارد‎.‎

فرماندار چرام با اشاره به افزایش 14 درصدی اعتبارات چرام در سال جاری تاکید کرد: مسئولان با تلاش ویژه خود و با جذب اعتبارات از برگشت اعتبارات تخصیصی جلوگیری کنند.

علیرضا نیکروز افزود: لازم است همه ما درصد ظرفیت کاری خود را افزایش دهیم تا شهرستان چرام با سرعت بیشتری به شکل شهرستان توسعه یافته درآید.

این مسئول اعتبارات را با افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته اعلام کرد و عنوان داشت: کل مبلغ اعتبار تملک از دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و دو درصد نفت و گاز این شهرستان، 12 میلیارد و 33 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: از این مبلغ در نظر گرفته شده، 10 میلیارد ریال جهت مطالعه و احداث مجتمع اداری شهرستان چرام اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان چرام با بیان اینکه این بودجه در فصل‌های دفاع، آموزش، کشاورزی، منابع طبیعی و منابع آب تخصیص داده می‌شود، گفت: فصل‌هایی همچون بهداشت و سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی، تربیت بدنی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسکن و عمران شهری، روستایی و عشایری فصولی هستند که از محل اعتبارات مذکور بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ارشد اجرایی متذکر شد: از این مبلغ، فصل مسکن و عمران شهری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 832 میلیون تومان، فصل حمل و نقل با اعتبار 2 میلیارد و 312 میلیون تومان و همچنین فصل فرهنگ و هنر با اعتبار یک میلیارد و 410 میلیون تومان، بیشترین اعتبار را به خود اختصاص دادند.

نیکروز در پایان با توصیه به اعضای کمیته خواستار همکاری لازم در جهت پیشرفت پروژه فسفات چرام شد و ابراز داشت: این افتخار نصیب شهرستان ما شده، پس ضرورت دارد با تعامل با یکدیگر در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول