اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خبر داد

افزایش 20 درصدی اعتبارات زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: اعتبارات اختصاص یافته سال‌جاری شهرستان زابل از رشد 20 درصدی برخوردار شده است.

افزایش 20 درصدی اعتبارات زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته سال‌جاری شهرستان زابل از رشد خوبی برخوردار است و همه مدیران باید تلاش کنند اعتبارات ابلاغ شده را جذب کنند.

وی افزود: در اجرای پروژه‌ها، اولویت به ترتیب شامل پروژه‌های سفر پر برکت مقام معظم رهبری، پروژه‌های سفرهای استانی هیئت دولت و پروژه‌های نیمه‌تمام خواهد بود.

فرماندار زابل خدمت به مردم را فرصتی مغتنم برای مدیران دانست و بیان کرد: مدیران باید به دنبال بالا بردن کیفیت باشند و با تدبیر، درایت و حوصله ضمن به بهره‌برداری از پروژه‌ها، رضایت مردم منطقه را نیز جلب کنند.

کیخا با اشاره به طرح‌های مهر ماندگار خاطرنشان کرد: مهر ماندگار نقطه عطفی در خدمات دولت به مردم است و یکی از بهترین روش‌های انعکاس این خدمات و بهره‌برداری از تمامی مصوبات مشمول طرح مهر ماندگار است.

وی بیان داشت: اعتبار اختصاص داده شده سال 91 برای شهرستان زابل، 28 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته، 20 درصد افزایش دارد.

در ادامه جلسه، اعتبارات اختصاص شده مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون اولویت‌بندی‌ها و اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول