اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه امسال صورت گرفت

انجام 10 مانور امدادی در حوزه امداد و نجات همدان

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان از انجام 10 مانور امدادی طی سه ماهه نخست سال جاری در استان همدان خبر داد.

انجام 10 مانور امدادی در حوزه امداد و نجات همدان

حسین اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست سال 91 جمعیت هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات اظهار کرد: 105 مورد عملیات امداد و نجات با حضور 40 نفر از پرسنل و یک‌هزار و 80 نفر امدادگر از جمله اقداماتی بود که در این زمینه صورت گرفت.

وی افزود: به کارگیری 9 مورد سیستم اطفای حریق، 88 مورد ست نجات سبک و 34 مورد ست نجات سنگین نیز از دیگر اقدامات اجرایی در حوزه امداد و نجات به شمار می‌رود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان داشت: فعالیت‌های دیگری نیز در این حوزه انجام شده که از آن جمله می‌توان به درمان سرپایی 101 مصدوم و انتقال 81 نفر به مراکز درمانی اشاره کرد.

وی در ادامه سخنانش از فعالیت شش پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و سه پایگاه موقت خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست سال 10 مانور امدادی نیز در این حوزه انجام شده است.

اشرفی تصریح کرد: از دیگر اقدامات اجرایی جمعیت هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات اسکان موقت 680 نفر و توزیع بیش از 2 هزار و 300 قرص نان و بیسکویت بوده است.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه امداد و نجات کوهستانی دشت میشان ابراز داشت: در این پایگاه نیز اقداماتی نظیر انجام 136 عملیات، رسیدگی سرپایی به 99 مصدوم و انتقال 37 نفر به مراکز درمانی صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در پایگاه امداد و نجات ساحلی (سد اکباتان) نیز انجام 316 عملیات، انجام درمان سرپایی برای 314 نفر و انتقال دو نفر به مراکز درمانی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در این حوزه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول