اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

حضور 40 نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در اردوی بین‌المللی تاجیکستان

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر کشور گفت: 40 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور در آینده نزدیک در اردوی بین‌المللی تاجیکستان حضور می‌یابند.

حضور 40 نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در اردوی بین‌المللی تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدحسین جوادی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه صعود سراسری خواهران اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر کشور به قله یامان‌داغی شهرستان مانه و سملقان گفت:‌ قریب به 25 میلیون نفر به مسافران نوروزی امسال خدمات امدادی ارائه که بسیاری از این دستاوردهای علمی توسط اعضای جوانان هلال‌احمر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: کشور ایران کشوری پهناور است که در جای جای ایران اسلامی رشادت‌ها و افتخاراتی از جوانان این مرز و بوم را می‌بینید که این جوانان پاسخ مثبتی به ولایت‌مداری داده‌اند.

جوادی با اشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر گفت: خراسان‌شمالی جزو 10 استان برتر کشور در این دوره از انتخابات معرفی شده است.

وی با بیان اینکه 700 هزار نفر اعضا در سومین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر شرکت کردند، افزود: به همین منظور خراسان‌شمالی جزو 10 استان برتر کشور در این دوره از انتخابات مجامع معرفی شده است.

معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر کشور همچنین با اشاره به صعود سراسری خواهران اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر کشور به قله یامان‌داغی مانه و سملقان در خراسان‌شمالی، هدف از این صعود را توانمندسازی اعضا و آموزش‌های امدادی برای حضور به موقع در حوادث عنوان کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این همایش با بیان اینکه اعضای جوانان هلال‌احمر در جهت رشد و تعالی گام برمی‌دارند، گفت: شما جوانان‌ امروز تشخیص دادید که داوطلبانه پای در عرصه خدمت گذاشته و صعود به قله رفیع انسانیت را فتح کردید.

علیرضا صحراگرد اظهار کرد: جوانان ما با گام‌های شتابانی پای در هزاره سوم گذاشته و با نشاط و سرشار از انرژی و توانمندی هستند.

وی افزود: آن چیزی که باید از جوانان امروز انتظار داشت این است که سر در نوآوری و خلاقیت داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی هم در این آیین گفت: جوانان امروز باید دارای مؤلفه‌های مشخصی باشند که یکی از این مؤلفه‌ها مسئولیت‌پذیری است.

حامد سجادی اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های توانمندسازی اعضای هلال‌احمر استقلال است که باید در کنار خانواده تجربه شود.

به گزارش فارس، استان خراسان‌شمالی میزبان صعود سراسری 700 عضو جوانان جمعیت هلال‌احمر استان‌های کشور ویژه خواهران و برادران به قله دو هزار و 950 متری یامان‌داغی شهرستان مانه و سملقان بوده که از جمله برنامه‌های این صعود، برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد در کوهستان زیر نظر مربیان مجرب است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول