اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه:

98 هزار نفر عضو داوطلب هلال‌احمر در کرمانشاه هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: با مشارکت بیش از 98 هزار نفر عضو داوطلب رتبه نخست حضور اعضا در انتخابات را در سطح کشور کسب کرده‌ایم.

98 هزار نفر عضو داوطلب هلال‌احمر در کرمانشاه هستند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، عادل شفیعی در گردهمایی تقدیر از اعضا هیئت‌های نظارت بر سومین انتخابات مجامع شعب جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های اعضا هیئت نظارت در برگزاری انتخابات مجامع شعب تشکر و قدردانی می‌کنم. 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان با همت و تلاش دست‌اندر‌کاران به ویژه هیئت‌های نظارت و ستادهای اجرایی توانسته با جلب مشارکت بیش از نود و هشت هزار نفر عضو داوطلب رتبه نخست حضور اعضا در انتخابات را در سطح کشور کسب کند.

حجت‌الاسلام گودرزی نیز با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: غالب انسان‌ها از زندگی ظاهر آن را می‌بینند و از باطن آن که در عالم آخرت و زندگی حقیقی است غافلند.

گودرزی با بیان اینکه ظواهر دنیایی زندگی انسان‌ها زینت‌هایی است که خداوند با هدف آزمایش انسان‌ها در دنیا به وجود آورده است تا از این طریق انسان‌های روی زمین آزمایش و صالح‌ترین آنها مشخص شود تصریح کرد: اگر انسان‌ها می‌خواهند عاقبت به خیر شوند به فکر عالم آخرت و زندگی حقیقی باشند.

رحیمی نماینده هیئت مرکزی نظارت و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه در پایان گفت: باید به وظایف هیئت‌های نظارت با دید امانت نگریسته شود چراکه همه امور دنیوی گذرا است و آنچه ماندنی است عمل صالح است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول