اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 500 پیش‌آهنگ

مراسم تحلیف پیش‌آهنگان هلال‌‌احمر نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: مراسم تحلیف 500 نفر از دومین گروه پیش‌آهنگان جمعیت هلال‌‌احمر نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شد.

مراسم تحلیف پیش‌آهنگان هلال‌‌احمر نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمد دامنجانی صبح امروز در جمع پیشاهنگان هلال‌احمر نیشابور، اظهار کرد: در سال قبل نیز 100 نفر اعضای گروه پیش‌آهنگی هلال‌احمر بوده‌اند و در روز میلاد امام زمان (عج) نیز 150 نفر دیگر از پیش‌آهنگان روستای گرماب شهرستان فیروزه سوگند یاد کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور ادامه داد: گروه‌های پیش‌آهنگی در سه گروه 9 تا 12 سال، 12 تا 15 سال و 15 تا 18 سال تقسیم شده‌اند، 6 مربی زن و 6 مربی مرد وظیفه تعلیم به پیش‌آهنگان جوان و نوجوان را دارند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور خاطرنشان کرد: محور آموزش‌های گروه پیش‌آهنگی فعالیت‌های امدادی است که در کنار آن زندگی در شرایط سخت، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی آموزش داده می‌شود.

وی گفت: کسانی که در مقطع راهنمایی و دبیرستان جذب هلال‌‌احمر شده‌اند در آینده جوانانی فعال و امدادگرانی سخت‌کوش می‌شوند که در زمان نیاز، به کمک هم‌وطنان خود می‌شتابند و خدمات بشردوستانه به آنان ارائه می‌دهند.

وی پیش‌آهنگان را امیدهای فردای هلال‌احمر دانست و گفت: هلال‌‌احمر کنار و پشتیبان پیش‌آهنگان است.

در این مراسم از مرتضی امین‌الرعایا برگزیده برتر جشنواره کشوری حضرت علی‌اکبر (ع) بعد از سه سال متوالی که به عنوان جوان برتر در زمینه فعالیت‌های اجتماعی مورد تجلیل معاون اول رئیس جمهور واقع شده بود نیز تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول