اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان خبر داد

عضویت 2300 جوان در جمعیت هلال احمر نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان از عضویت دو هزار و 300 نفر در مرکز جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

عضویت 2300 جوان در جمعیت هلال احمر نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین رضایی در نشست تشکل‌های هلال احمر نهبندان اظهار کرد: اعضای مرکز جوانان جمعیت هلال احمر نهبندان در کانون‌های طلاب، روستایی، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی ساماندهی شده و می‌شوند.

وی از عضویت دو هزار و 300 نفر در مرکز جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 300 نفر در کانون‌های طلاب، روستایی، آزاد و دانشجویی عضویت دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان ادامه داد: تعداد ‌یک‌هزار دانش‌آموز نهبندانی در مدارس در کانون‌ دانش‌آموزی به عضویت این مرکز در آمدند.

رضایی تعداد اعضای غنچه‌های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان را 75 نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد غنچه هلال در سه مهدکودک شهرستان که زیر نظر اداره بهزیستی است، هستند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون سه کانون روستایی، سه کانون دانشجویی، یک کانون طلاب، سه کانون غنچه‌ها، سه کانون آزاد و 22 کانون دانش‌آموزی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان گفت: برای تمام اعضای جدید مرکز امور جوانان این شهرستان از ابتدای سال تاکنون تعداد هفت دوره آموزشی پایه داوطلبی برگزار کردیم.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون هفت برنامه اردویی و اعزامی برای اعضای مرکز جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شده است، اظهار کرد: امسال مسابقات رقابت مهر در رشته‌های امدادی و قرآنی برای کانون‌های دانشجویی، روستایی و آزاد و مسابقات جشنواره مهر پویا برای کانون‌های دانش‌آموزی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: جشن‌ها، کارگاه‌های آموزشی مختلف به ویژه فرهنگ حجاب و عفاف و جلسات توجیهی تاکنون توسط مرکز جوانان جمعیت هلال احمر نهبندان برای اعضای جوان این مرکز برگزار شده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول