اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

امضای قرارداد 5 میلیارد تومانی در هلال احمر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امضای قراردادی با استانداری مازندران برای اجرای پروژه 5 میلیارد تومانی هلال احمر در استان خبر داد.

امضای قرارداد 5 میلیارد تومانی در هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان هلال احمر استان مازندران ظهر امروز با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این دیدار از تشکیل شورای جمعیت هلال احمر کشور در مازندران خبر داد و گفت: زیر ساخت‌های جمعیت هلال احمر مازندران توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تمام دستگاه‌ها برای تعریف پروژه جدید منبع شدند خاطرنشان کرد: 20 پروژه جدید در مازندران برای هلال مازندران به تصویب رسیده است.

مهدی ولی‌پور از امضای قراردادی با استانداری مازندران برای اجرای پروژه 5 میلیارد تومانی هلال احمر در استان خبر داد و یادآور شد: 50 درصد هزینه اجرای این طرح‌ها را استانداری‌ و بقیه را هلال احمر استان مازندران و کشور تأمین می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر استان مازندران در موارد ضروری معین استان تهران محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز در این دیدار جایگاه هلال احمر را اعتقادی و مقدس خواند و بیان داشت: از نظر معنوی خدمت به خلق خدا و حادثه دیدگان ارزش بی‌شماری دارد.

آیت‌الله نورالله طبرسی با تأکید بر اینکه برخی از امور مانند کار در جمعیت هلال احمر نوعی عبادت اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: آرامشی که پس از خدمات هلال احمری‌ها در حوادث خلق می‌شود ارزشمند است.

این مسئول با اشاره به اینکه اعمال جمعیت هلال احمر منزلت بزرگ در نزد خداوند دارد از کار در هلال احمر به عنوان یک کار انسانی و خدایی یاد کرد.

وی خواستار توسعه فعالیت‌های فرهنگی در هلال احمر شد و خاطرنشان کرد: هلال احمر باید در انجام مأموریت متعهد باشد.

طبرسی از عقیده به عنوان عامل حرکت یاد کرد و ابراز داشت: نیروهای هلال‌احمر معتقد می‌تواند در انجام مأموریت خود نیز موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاصیت دینداری را انجام کار با تعهد دانست و گفت: ایمان و اعتقاد دینی تمام نقشه‌های دشمنان را که علیه کشورمان طراحی شده بود نقش بر آب کرد.

امام جمعه ساری به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: اگر ولایت فقیه نبود نمی‌توانستیم انقلاب را در 33 سال به نحو شایسته اداره کنیم.

به گزارش فارس قرار است با حضور فقیه رئیس جمعیت هلال احمر کشور شورای معاونان هلال احمر در مرکز استان مازندران تشکیل شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول