اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر

ساختمان ستاد هلال احمر چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: ساختمان ستاد هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

ساختمان ستاد هلال احمر چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ستاد جمعیت هلال احمر این استان، اظهار داشت: بازدید مسئولان و مقامات عالی رتبه جمعیت هلال احمر کشور از این استان بسیار کم است، برهمین اساس این نیاز بسیار محسوس است تا میزان تبادلات و هم‌اندیشی‌ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده بیش از پیش افزایش یابد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود: رفت و آمد و دید و بازدید از نزدیک موجب می‎شود مسئولان موقعیت را بهتر بررسی کنند و تأثیر بسزایی در بهبود کار و پیگیری روند کار خواهد داشت.

نکونام با اشاره به موقعیت کوهستانی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این استان یک استان مرتفع و کوهستانی است و بالطبع با توجه به موقعیت جغرافیایی‌اش سوانح بیشتری خواهد داشت، برهمین اساس بیش از هرجای دیگر در کشور نیازمند امداد است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مناطق صعب‌العبور استان اغلب فاقد امکانات لازم است، گفت: برخی مناطق کوهستانی این استان بسیار سخت و صعب‌العبور است که نیازمند کمک‌هایی امدادی و نجات‌بخش‎ است، جمعیت هلال احمر نیز جزئی از سازمان‌های یاری‌دهنده است که باید در این راستا حمایت بیشتری شود.

وی نیاز استان به داشتن یک فروند بالگرد را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز در استان روستاهایی وجود دارد که راه مناسب و جاده برای رفت و آمد ندارند، در صورت بروز حادثه حتما باید از بالگرد استفاده کرد ولی متأسفانه استان چنین امکاناتی ندارد.

نکونام تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه‌های امدادرسانی همچون هلال احمر بسیار زیاد است پس در مسئله کمک‌های مقطعی و امداد باید با نگاه خیراندیشانه‌تر و با مساعدت گسترده‌تر از سوی مردم کمک‌رسانی کنند.

وی مسئله فرهنگی را از دیگر حوزه‎‌های نیازمند امکانات برشمرد و گفت: براساس ضروریات و ظرفیت استان باید امکانات تفریحی و فرهنگی آموزشی برای جوانان تدارک دیده شود، چراکه در این استان به ویژه در راستای مسائل فرهنگی مطالبات بسیاری داریم و باید نگاه ما نگاه محرومیت‌زدایی باشد.

ساختمان ستاد هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول