اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان

ضیافت الهی در 289 بقعه گیلان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 289 بقعه استان خبر داد.

ضیافت الهی در 289 بقعه گیلان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی صبح امروز در جلسه اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فعالیت‌های این اداره کل، اظهار کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان از جمله اقدام‌هایی است که انجام می‌شود.

وی افزود: تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار بقاع متبرکه و اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش از اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی است.

این مسئول، برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه همراه با سخنرانی و بیان خطبه آخر شعبان پیامبر اکرم (ص) و بیان دعای امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه را آغازگر برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان ذکر کرد.

وی افزود: برنامه‌هایی نظیر نماز جماعت، خیمه‌های معرفت، ترتیل خوانی و محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری و برنامه‌های آموزش قرآنی شامل حفظ، قرائت و ترتیل ادامه می‌یابد.

عادلی، غبارروبی بقاع متبرکه را از جمله برنامه‌های دیگر اوقاف در آستانه ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: غبارروبی و عطر افشانی، آماده کردن قفسه‌های کتاب، جمع‌آوری کتب فرسوده و تجهیز بقاع به کتب و ادعیه و نصب دعاهای ماه مبارک انجام شده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول