اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد:

حفظ منابع از شاخص‌های پروژه ترسیب کربن است

خبرگزاری فارس: معاون دبیرکل سازمان ملل متحد مشارکت مردم و حفظ منابع طبیعی را دو شاخص برجسته در پروژه ترسیب کربن دانست.

حفظ منابع از شاخص‌های پروژه ترسیب کربن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آجای چیبر صبح امروز در بازدید از پروژه ترسیب کربن و در جمع مردم روستای گزدز شهرستان سربیشه اظهار کرد: مشاهدات عینی ما بیانگر آن است که اهداف پروژه ترسیب کربن در خراسان جنوبی به نتایج خوب و ارزشمندی منتج شده است.

وی با بیان اینکه مردم با مشارکت خود در این پروژه سبب حفظ منافع و منابع طبیعی می‌شوند، تصریح کرد: مشارکت مردم و حفظ منابع طبیعی دو شاخص برجسته در پروژه ترسیب کربن به شمار می‌رود.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد ادامه داد: اگر نتایج پروژه ترسیب کربن حداقل به آگاهی مردم در زمینه حفظ، احیا و گسترش منابع طبیعی نیز منتهی شود در همین اندازه برای ما ارزشمند است.

چیبر افزود: همین که مردم در این منطقه از کشور ایران برای حفظ منابع طبیعی و توسعه آن تلاش می‌کنند، در حفظ و ماندگاری مراتع و منابع طبیعی نیز مؤثر است.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا در راستای تحقق اهداف پروژه ترسیب کربن همانند گذشته کوشا باشند و به طور حتم دولت مثل گذشته از آنها حمایت می‌کند.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن ابراز رضایت از اجرای موفق پروژه ترسیب کربن در خراسان جنوبی گفت: همکاری، همیاری و مشارکت مردمی از عوامل بسیار مهمی بوده که سبب پیشرفت و تحقق اهداف این پروژه شده است.

*ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به مردم

چیبر اظهار کرد: مهم‌ترین هدفی که سازمان ملل برای اجرای این پروژه‌ها در نظر دارد، مشارکت و همکاری مردم است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به منظور تحقق اهداف پروژه ترسیب کربن باید به مردم بیش از پیش ارائه شود، تصریح کرد: تشکیل گروه‌های جامعه روستایی و حضور خودجوش آنها در این پروژه یک ارزش است و باید مردم را مورد حمایت بیشتر قرار داد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول