اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه:

آتش‌سوزی‌های اخیر در عرصه‌های طبیعی استان مهار شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: به همت پرسنل اداره کل منابع طبیعی کرمانشاه، آتش‌سوزی‌های اخیر در عرصه‌های طبیعی استان مهار شده است.

آتش‌سوزی‌های اخیر در عرصه‌های طبیعی استان مهار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فصل تابستان احتمال حریق در عرصه‌های طبیعی افزایش پیدا می‌کند که برای رویایی با این پدیده باید آموزش‌های لازم به روستاییان، گله‌داران و... ارائه شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به برخی از آتش‌سوزی‌ها در روزهای اخیر در عرصه‌های طبیعی این استان، افزود: در روزهای گذشته به‌علت دمای بالای هوا و همچنین رعایت نشدن برخی اصول ایمنی از سوی روستاییان و کشاورزان، در 5 نقطه از استان کرمانشاه شاهد آتش‌سوزی‌هایی بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: منطقه آهوران عثمانوند از توابع بخش سرفیروزآباد کرمانشاه دیروز دچار آتش‌سوزی شده است که با عزیمت نیروهای این اداره کل در معیت رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه و بخشدار سرفیروزآباد، این آتش‌سوزی‌ها مهار شده است.

سلیمانی تصریح کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی‌ها بیشتر در پوشش‌های سطحی رخ داده و خسارت خاصی نداشته است.

سلیمانی گفت: یکی از مسائل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در آتش‌سوزی‌های اخیر به مشکلات فنی مخابرات باز می‌گردد، در این مدت به‌علت انجام عملیات کابل برگردان توسط شرکت مخابرات، تمامی تلفن‌های این اداره کل قطع شد و همین موضوع باعث نارضایتی برخی از ساکنان این مناطق برای اعلام خبر آتش‌سوزی شده بود.

وی افزود: آتش‌سوزی‌های اخیر در 60 هکتار از عرصه‌های طبیعی استان کرمانشاه رخ داده است که خوشبختانه در این آتش‌سوزی‌ها خسارت جانی نداشته‌ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: امسال با عملکرد خوب پرسنل این اداره کل و نیز آموزش‌های لازم به روستاییان و گله‌داران، نسبت به سال گذشته از نظر مساحت شاهد کاهش 63 درصدی آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی و جنگلی استان کرمانشاه هستیم.

سلیمانی در پایان گفت: تلفن 09696 این اداره کل به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هر گونه خبر آتش‌سوزی و یا دیگر حوادث در عرصه‌های طبیعی و جنگلی استان کرمانشاه است. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول