اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر:

اراضی منطقه ویژه شمال استان بوشهر به 3800 هکتار رسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: با بررسی کارشناسان اداره منابع طبیعی استان، وسعت منطقه ویژه شمال استان به 3 هزار و 812 هکتار رسید.

اراضی منطقه ویژه شمال استان بوشهر به 3800 هکتار رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر هوشنگ شریفی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: ابتدا وسعت منطقه ویژه شمال استان 5 هزار و 300 هکتار بود که با بررسی‌های صورت گرفته و رفع نواقصات و حل مشکل معترضان وسعت این منطقه به 3 هزار و 812 هکتار رسید.

شریفی گفت: با توجه به اینکه مسئولیت منطقه ویژه شمال استان به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شده اولویت ما در این واگذاری تملک اراضی طبق قوانین و مقررات است.

وی افزود: نمی‌توانیم خارج از چارچوب قانون، اراضی منطقه ویژه شمال استان را به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر بیان داشت: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این اداره کل، مشکل معارضان منطقه ویژه شمال استان بوشهر حل شده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز باید هر چه سریع تر امور اداری این واگذاری را انجام دهد.

شریفی ادامه داد: کمیته تخصیص منابع طبیعی نیز در صورت ارائه نامه در مورد واگذاری مسئولیت به شرکت شهرک‌های صنعتی، امور مربوطه را انجام خواهد داد.

سرپرست دفتر فنی استانداری بوشهر نیز در این نشست متذکر شد: استعلامات لازم برای واگذاری مسئولان منطقه ویژه شمال استان به شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

عزیزالله خورشیدی اذعان داشت: با وجود اقدامات انجام شده از سوی دفتر فنی کار برای واگذاری اراضی منطقه ویژه شمال استان به شرکت شهرک‌های صنعتی آماده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول