اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش:

مشکل آب شرب املش بحرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار املش گفت: بر اثر جاری شدن سیل، مشکل آب شرب شهر املش، رانکوه و روستاهای این شهرستان حاد شده و 22 روستای این شهرستان آب شرب ندارند.

مشکل آب شرب املش بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد اکبری صبح امروز در ستاد مدیریت بحران گیلان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ماشین‌آلات اداره‌های املش فرسوده است اظهار کرد: ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی املش نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

وی مسئولان را با تمام امکانات در منطقه حاضر دانست و افزود: تجهیز ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی برای استفاده در مواقع بحرانی در کاهش آسیب‌ها و هزینه‌ها تاثیرگذار است.

* مشکل آب شرب املش بحرانی است

اکبری با اشاره به اینکه مشکل آب شرب شهر املش، رانکوه و روستاهای املش حاد شده است، تصریح کرد: تانکرها در حال آبرسانی به مناطق مختلف این شهرستان هستند.

فرماندار املش بر برطرف شدن شبکه‌های آب شرب تاکید کرد و گفت: شبکه اصلی سفیدآب باید سریع‌تر راه‌اندازی شود.

وی با تاکید براینکه شرایط راه‌ها برای ورود به روستاها آماده نیست، خاطرنشان کرد: برق تمام روستاهای املش وصل شده است.

اکبری به توزیع بسته‌های مواد غذایی توسط جمعیت هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و یادآور شد: میزان خسارت‌های وارد شده به شهرستان املش در حال بررسی است.

فرماندار املش 22 روستای این شهرستان را بدون آب شرب عنوان کرد و افزود: یک دستگاه تانکر سپاه پاسداران و خودروی آتش‌نشانی شهرداری در حال آب‌رسانی به مردم هستند.

* 20 تن چای کارخانه‌های چای املش دچار آبگرفتگی شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در جلسه مذکور بر آمادگی این سازمان برای تهیه نان برای مناطق سیل‌زده تاکید کرد و گفت: 20 تن چای در کارخانه‌های چایسازی دچار آبگرفتگی شده است.

علی منتظری با بیان اینکه سیل اخیر موجب ورود شن و ماسه بسیار در رودخانه‌های گیلان شده است، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان آمادگی صدور مجوز برای تخلیه شن و ماسه از رودخانه‌های استان را دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول