اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا:

ارتقای کارایی مدیران هدف گروه اصولگرایان صومعه‌سرا است

خبرگزاری فارس: دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیران توانمند در پیشبرد اهداف نظام اثرگذار هستند، گفت: تقویت و ارتقای کارایی مسئولان و مدیران از اهداف گروه اصولگرایان صومعه‌سرا است.

ارتقای کارایی مدیران هدف گروه اصولگرایان صومعه‌سرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمید کامران در جلسه گروه اصولگرایان این شهرستان با اشاره به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی خواهان تربیت نیروهای ارزشی همراه با آموزش آموزه‌های دینی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای قوی و توانمند در راستای پیشبرد اهداف نظام حیاتی و اثرگذار هستند، تصریح کرد: توجه به این مقوله مهم باید در دستور کار همگان به ویژه در حوزه کاری تشکل‌های دولتی قرار گیرد.

دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا به اهداف و برنامه‌های این گروه اشاره کرد و افزود: گروه اصولگرایان صومعه‌سرا متشکل از مجموعه‌ای فرهنگی، دینی و سیاسی اثرگذار در سطح شهر و روستاهاست که خواستار رسیدگی به مباحث پیرامون با بهره‌گیری از همفکری و هم‌اندیشی جمعی است.

وی ولایت‌مداری و پایبندی به اصل رهبری را در مجموعه اصولگرایان صومعه‌سرا مهم و اساسی برشمرد و بیان کرد: مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی در حوزه شهر و روستاها از جمله برنامه‌های نشست اعضای اصولگرا در صومعه‌سرا است. 

کامران ادامه داد: تقویت و ارتقای کارایی مسئولان و مدیران هدف گروه اصولگرایان صومعه‌سرا است که نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده اعضا از جمله آن است.

وی با بیان اینکه انسجام‌بخشی و ارائه راهکاری مناسب برای انجام خدمات بیشتر از مهم‌ترین رویکردهای گروه اصولگرایان صومعه‌سرا محسوب می‌شود، متذکر شد: برپایی نشست‌های تخصصی اعضای اصولگرا به هیچ عنوان برای تخریب صرف و یا بینش منفی بر عملکردهای مسئولان و مدیران نیست.

دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه ماحصل بحث و نشست‌های این گروه به صورت بولتن، هفته‌نامه، نگارش‌نامه و شفاهی به حضور مسئولان و مدیران منعکس می‌شود، اذعان کرد: این گروه دارای جایگاه مهمی است که نتایج جلسه‌ها و نشست‌های آن مورد استقبال همگان قرار می‌گیرد.

وی حرکت گروه اصولگرایان را هم‌مرز با آرمان‌های امام عصر (عج) و برای نیل به منویات نظام و رهبری اعلام کرد.

کامران، جلسه‌های گروه اصولگرایان را به دو شیوه و طبق مباحث محتوایی مختلف عنوان کرد و یادآور شد: تمام این جلسات در بردارنده نتیجه برای برطرف کردن موانع پیشرفت‌های این شهرستان بوده و نظرات مردمی نیز در موضوع نشست‌ها امری تاثیرگذار است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول