اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

مدیران جز خدمتگزاری به مردم مسئولیت دیگری ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: مدیران جز خدمتگزاری به مردم هیچ مسئولیت دیگری ندارند.

مدیران جز خدمتگزاری به مردم مسئولیت دیگری ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی بعد از ظهر امروز در بازدید از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در جمع مردم روستای دهنه ‌بید اظهار داشت: تجمیع روستاهای کم‌جمعیت موجب ساماندهی بهتر، پیشرفت و آبادانی سریع‌تر آنها می‌شود.

وی افزود: در صورت تجمیع این روستاها احداث مسکن، راه و خطوط برق با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

مشایخی حضور مسئولان را برای نخستین بار در این منطقه از برکات دولت عدالت‌محور دهم ذکر و تصریح کرد:‌ مسئولان جز خدمتگزاری به مردم هیچ مسئولیت دیگری ندارند.

وی مشکل اصلی این روستا را آب، راه و بهداشت دانست و ابراز داشت: این مشکلات را از نزدیک بررسی کرده و تا آنجا که امکان داشته باشد در راستای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

مشایخی عنوان کرد: با توجه به اینکه نبود راه مناسب مشکل اصلی روستای دهنه ‌بید است باید در راستای رفع آن هر چه سریع‌تر اقدام جدی صورت گیرد.

فرماندار عنبرآباد گفت: تمام اعتباراتی که استان در اختیار فرمانداری‌های قرار می‌دهد در راستای رفاه حال مردم هزینه می‌شود.

مشایخی بیان داشت: اما به دلیل وجود روستاهای فراوان اعتبارات کافی در اختیار فرمانداری‌ها وجود ندارد، بنابراین باید این مشکلات را به مرور زمان برطرف کرد.

وی اذعان داشت: اداره عشایری نیز باید نسبت به راه روستاهای سردسیری شهرستان عنبرآباد نیز اقدامات لازم را انجام دهد تا تلاش‌های کشاورزان به هدر نرود.

مشایخی خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان باید به دلیل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و خالی از سکنه شدن روستاها در راستای آبادانی آنها تلاش کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول