اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

مدیران همدلی و وحدت را مهم بدانند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: مدیران ایجاد همدلی و وحدت در بین خود را مهم و ضروری بدانند.

مدیران همدلی و وحدت را مهم بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، غلامعلی رضوانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فومن با اشاره به آیه‌ای از سوره عنکبوت آزمایش و امتحان را برای هر فردی با ایمان حتمی دانست و اظهار کرد: داشتن ایمان به منزله جدا بودن از امتحان و آزمون الهی نیست بلکه همه ما در معرض امتحان الهی قرار داریم و در تمام جنبه‌های اجتماعی، اخلاقی، دینی، مسئولیتی و غیره در حال آزمون و امتحان هستیم.

وی با بیان اینکه در صحنه‌های فرهنگی موفقیت‌های بسیار خوبی را در چند ساله اخیر شاهد بودیم، افزود: هم‌اکنون در سال دوم برنامه پنجم توسعه قرار داریم و در حوزه فرهنگی با هجمه بسیار سنگین دشمن مواجه شده‌ایم.

این مسئول روی آوردن دشمن به جنگ نرم را به دلیل  شکست مفتضحانه آن در جنگ سخت دانست و گفت: دشمن و استکبار جهانی در جنگ سخت و 8 سال دفاع مقدس نه تنها در مبارزه با ایران بلکه در مبارزه با غزه و لبنان شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شد که این شکست به روشنی برای همه کشورها به اثبات رسیده و به همین دلیل دشمن به دنبال جنگ نرم رفت تا بتواند به این طریق شکست خود را جبران کند.

وی با تصریح بر اینکه باید برنامه‌های شوم دشمن را شناسایی کرد، گفت: باید برای مقابله با دشمن برنامه‌ریزی درست داشته باشیم.

رضوانی فعالیت‌های فرهنگی دولت نهم و دهم را قابل مقایسه با هیچ دولتی ندانست و خاطرنشان کرد: انتقاد، طرح اشکال، نارسایی، بیان کمبودها و چالش‌ها که بیشتر خیرخواهانه صورت می‌گیرد یک نعمت است و مدیران از انتقاد استفاده کنند و کسی نباید از انتقاد و ارزیابی درست مردم آزرده خاطر شود.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، اذعان کرد: در هر صحنه‌ای که مردم حضور داشته باشند برنده میدان هستند و در انتخابات مجلس نهم دیده شده که با وجود تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه، مردم با اشتیاق و هوشیاری در انتخابات حاضر شدند و انتخاب مبارکی انجام دادند.

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه در دولت دهم تلاش در تمام ابعاد مورد نظر است، خاطرنشان کرد: برای نشاط اجتماعی مردم و جوانان باید برنامه‌ریزی و تفریحات سالم تهیه شود.

وی نسبت به همدلی، انسجام و وحدت در بین مدیران تاکید کرد و یادآور شد: هرگاه به دنبال حاشیه و مسائل فرعی باشیم به چالش می‌رویم و در پیشبرد اهداف مشکل پیدا می‌کنیم بنابراین مدیران همدلی و وحدت در بین خود را مهم و ضروری بدانند.

رضوانی متذکر شد: سوء‌استفاده از مقام و منصب در مدیران دیده نشود و تمام مدیران خود را آماده شنیدن مشکلات و ضعف‌های مردم کنند و دفتر کار فرمانداران برای منتقدان و حامیان باز باشد و چشم بینا و گوش شنوای تمام مردم باشند و مسئولیت را عرصه آزمون و امتحان خود بدانند و رضای حق و دستگیری از مردم و برطرف کردن مشکلات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول