اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در تلاش و تکاپو باشند

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری حمایت از دولت عدالت محور را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: مدیران و مسئولان باید تا آخرین لحظه نسبت به دولت تعصب داشته و مانند لحظه نخست در تلاش و تکاپو باشند.

مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در تلاش و تکاپو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست با بخشداران این استان، اظهار داشت: برخی افراد به‌خاطر منافع شخصی، مصالح ملی را نادیده می‌گیرند که این دیدگاه و اقدامی نادرست و ناپسند است.

وی داشتن نیت خالصانه در امور را باعث عملکرد بهتر مسئولان اعلام و تأکید کرد: خداوند تقدیر را براساس نیت‌ها مشخص می‌کند.

عنابستانی افزود: در صورت خدایی و خالصانه بودن نیت‌ها، به ازای هر یک قدم از سوی افراد خداوند به اندازه 100 قدم آنان را یاری می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری مسئولیت مدیران را در پیشبرد امور کشور بسیار سنگین اعلام و تصریح کرد: مدیران در شرایط کنونی برای خدمت‌رسانی به مردم و انجام درست مسئولیت خود باید حواس‌شان را خوب جمع کنند.

وی اعتماد توانایی‌های بالای ملت را سبب دستیابی سریع‌تر به اهداف برنامه چشم‌انداز در افق سال 1404 برشمرد و با اشاره به برنامه چشم‌انداز افق سال 1404، گفت: در بسیاری از این اهداف 13 سال زودتر توانسته‌ایم تعهد کشور نسبت به برنامه چشم‌انداز را محقق کنیم.

عنابستانی برنامه‌ریزی گسترده دشمنان برای متوقف کردن پیشرفت‌های ایران را طبیعی دانست و افزود: هم‌اکنون بحث انرژی هسته‌ای بهانه بوده و دشمن در بسیاری از سایت‌های رسمی اعتراف کرده که هدف انرژی هسته‌ای نیست و متوقف کردن ایران جزو برنامه آنهاست.

استاندار چهارمحال و بختیاری حمایت از دولت عدالت‌محور در شرایط کنونی را ضروری اعلام و تأکید کرد: مدیران و مسئولان باید تا آخرین لحظه نسبت به دولت تعصب داشته و مانند لحظه نخست در تلاش و تکاپو باشند.

وی از پرداخت 330 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و افزود: با این اقدام زمینه اشتغال مستقیم 6 هزار نفر فراهم شد.

عنابستانی نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در پایان سال 88 را 16.4 درصد اعلام و تصریح کرد: این نرخ در پایان سال 89 به 13.6 درصد و در پایان سال گذشته به 13.3 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول