اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

تفرقه‌ای بین اصولگرایان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان را می‌شناسم و در میان آنان به هیچ عنوان تفرقه وجود ندارد.

تفرقه‌ای بین اصولگرایان وجود ندارد

حجت‌الاسلام جعفر شجونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: کسانی که تلاش می‌کنند نظام را زیر سئوال ببرند خودشان زیر سئوال رفته‌اند چرا که آبرو، علم، دانش، شجاعت، شرف و هدف ندارند.

وی ادامه داد: به تمام نقاط ایران سفر کردم از دانشگاه گرفته تا بسیج و سپاه و بحمدالله همه ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری مثل شیر می‌غرند و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عضو جامعه وعاظ تهران در زمینه وحدت بین قوا به ویژه قوه مقننه و مجریه خاطر نشان کرد: قوا با وحدت به نتیجه می‌رسند و من اصولگرایان را می‌شناسم و می‌دانم در میان آنان اصلا تفرقه وجود ندارد.

شجونی در پاسخ به این سئوال که ارزیابی شما از تهدیدات دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون چه بوده است گفت: غربی‌ها از تجربه خودشان استفاده کنند و فریب آمریکای را نخورند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: آمریکای جنایتکار از 22 هزار کیلومتر آن طرف دنیا آمده در عراق خونریزی کرده بعد هم 4 هزار و 500 جنازه تحویل گرفته و رفته و اکنون نیز در افغانستان مشغول تحویل گرفتن جنازه سربازان خود است.

شجونی با بیان اینکه آمریکا هیچ آبرویی در دنیا ندارد افزود: آمریکا بداند جایی در خاورمیانه ندارد و حتی در کشور خودش وال‌استریت، دولت را رسوا کرده است و به همین خاطر بین سوریه و کشورهای مسلمان فتنه و فرافکنی می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تحولات مصر، سوریه، ترکیه گفت: با انتخاب مرسی و پیروزی اسلام‌گراها در مصر، دشمن یقین کرده که این کشور به درد اسرائیل، آمریکا و انگلیس نمی‌خورد و می‌خواهند در یک کشور عربی مثل سوریه تحولاتی ایجاد کنند تا کار افرادی مثل مبارک و سادات را انجام دهند ولی در این کار موفق نخواهند شد و پیروزی از آن مردم سوریه است.

وی در پایان ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس گفت: عملکرد خبرگزاری فارس رضایت‌بخش است و بنده به خاطر خدماتی که در عرصه رسانه به کشور می‌دهند از این مجموعه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول