اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اصولگرای مجلس:

آقای لاریجانی و دوستانش به فراکسیون فراگیر اصولگرایی تمکین کنند

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای کهگیلویه و بهمئی و چرام با بیان این‌که رأی ما به ریاست آقای لاریجانی در مجلس رأی به توانمندی ایشان بود نه تبعیت از فراکسیون رهروان، گفت: آقای لاریجانی و دوستانشان از فراکسیون فراگیر اصولگرایی تمکین کنند.

آقای لاریجانی و دوستانش به فراکسیون فراگیر اصولگرایی تمکین کنند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که اختلاف و انشقاق در جریان اصولگرایی به هیچ وجه معنا ندارد، اظهار کرد: حرف‌ها و صداهای ناخوشایندی در ارتباط با تشکیلات اصولگرایی در مجلس می‌شنویم.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به خصوص شهید والامقام آیت‌الله دکتر بهشتی اظهار کرد: کسانی که در حزب جمهوری اسلامی به عنوان نخستین تشکیلات اصولگرایانه در کشور سابقه حضور و عضویت دارند، به خوبی می‌دانند که از ابتدای جمع شدن مجموعه‌ نیروهای ارزشی به دور هم، چیزی به نام "من" معنا و مفهومی نداشت.

بزرگواری با بیان این‌که باز هم تأکید می‌کنیم باید در مجلس فراکسیون فراگیر اصولگرایان تشکیل شود، تصریح کرد: از آقای لاریجانی و دوستانشان انتظار داریم برای شکل‌گیری چنین مجموعه‌ای پا پس نکشند و بدانند که همه اصولگرایان برای حرکت در مسیر واقعی خود باید زیر یک بیرق قرار گیرند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که اگر در انتخاب هیئت رئیسه و ریاست مجلس به آقای لاریجانی رأی دادیم به خاطر ظرفیت‌های ایشان و برخی توانمندی‌ها بود، یادآور شد: آقای لاریجانی باید از توانمندی خود برای حفظ انسجام و اتحاد در بدنه اصولگرایی استفاده کند.

وی افزود: رأی ما به آقای لاریجانی رأی به توانمندی‌ها بود نه اینکه به عنوان عضوی از فراکسیون رهروان چشم بسته به ایشان رأی دادیم، متذکر شد: از آقای لاریجانی توقع داریم علاوه بر اداره مجلس به جمع کردن و وحدت نیروهای اصولگرا نیز فکر کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به این‌که عده‌ای در درون و بیرون مجلس به اختلاف و انشقاق جریان اصولگرا دل خوش کرده‌اند، عنوان کرد: نباید با دست خودمان بذر اختلاف و تفرق را در میان این مجموعه بپاشیم و به همین خاطر تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول