اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

تقویت تعامل بین نمایندگان مجلس و مدیران استانی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل بر ضرورت تقویت فضای تعاملی و مشارکتی بین نمایندگان مجلس مدیران اجرایی استان تاکید کرد.

تقویت تعامل بین نمایندگان مجلس و مدیران استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه هماهنگی با نمایندگان استان اردبیل اظهار داشت: ما بارها از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ایم با نمایندگان استان در مجلس تعامل برقرار کرده و با در اختیار گذاشتن آمار و اطلاعات خواسته شده رفع بسیاری از چالش‌ها و پیگیری امور را به صورت ملی به نمایندگان واگذار کنند.

استاندار اردبیل از نمایندگان استان خواست مسئول دفتر یا نماینده تام‌الاختیار خود را معرفی کنند تا مدیران اجرایی استان با آنها ارتباط داشته و اطلاعات دقیق و صحیح را در اختیار آنها قرار دهند.

صابری توانمندی استان اردبیل را در حوزه آب خاک و هوا و بسیاری از زیرساخت‌ها استثنایی توصیف کرد و گفت: امسال در شرایط خاص قرار گرفته‌ایم که نمایندگان دوره قبل بودجه‌ای را مصوب کرده‌اند که یک سری مشکلات را متوجه ما کرده است که انتظار می‌رود با همراهی مجلس نهم برخی از موانع برطرف شود.

این مسئول تهیه و تصویب بودجه منطقی از سوی مجلس در سال پایانی دولت دهم را یادآور شد و ابراز داشت: امروز در شرایطی هستیم که دشمنان سعی می‌کنند جلوی گسترش موج بیداری اسلامی را بگیرند و سر سلسله همه این تحولات و حرکت‌ها را از چشم ایران می‌بینند و تلاش می‌کنند با حیله و مکر خود با تحریم بی‌نتیجه و بدون ثمر ملت ما را تحت فشار قرار دهند.

استاندار اردبیل بیان داشت: ما افتخار می‌کنیم با اقتدار کامل در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و تحریم کمترین آثار را در اراده و خودباوری ما داشته است.

وی اظهار داشت: ما با تبعیت از فرمان ولایت و پاسداری حرمت و خون شهیدان در صدور انقلاب به عنوان الگوی بی‌نظیر جهانی مصمم و با اراده در صحنه هستیم و بدون ترس و واهمه تلاش می‌‌کنیم دشمن زبون را به استیصال بکشانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود به اقدام خوب و ابتکار مجمع نمایندگان در ایجاد تعامل و ارتباط بهتر و بیشتر با مدیران اجرایی استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همدلی بیشتر مدیران اجرایی استان با نمایندگان در مجلس منشاء خیر و برکت در نظام اسلامی بوده و در این استان بتوانیم ادای دین و تکلیف کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول