اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی کارگاه آموزشی در شیراز

دانسته‌های مدیران بافت‌های فرسوده شهری به روز شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی «تسهیل‌گری و نحوه کاربرد آن در جامعه» ویژه مدیران و کارشناسان متولی بافت‌های فرسوده شهری در شیراز برگزار شد.

دانسته‌های مدیران بافت‌های فرسوده شهری به روز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان استان فارس، کارگاه آموزشی «تسهیل‌گری و نحوه کاربرد آن در جامعه» ویژه مدیران و کارشناسان متولی بافت‌های فرسوده شهری در شیراز با همکاری استانداری فارس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان فارس در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: آموزش زیربنایی‌ترین و اساسی‌ترین هدف هر نهادی است، چراکه در راستای آموزش قادر هستیم به تکنیک‌ها و مهارت‌هایی دست یابیم که با استانداردهای روز مطابقت دارد.

محمودرضا طالبان اظهار داشت: بدون شک آموزش به همراه تکنیک‌های روز دنیا می‌تواند یکی از بهترین راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات و جلوگیری از بسیاری از ناهنجاری‌ها باشد که در این راستا با همکاری اساتید و صاحب‌نظران بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی که بی‌شک از متولیان اصلی این مهم هستند اقدام به برگزاری این دوره‌های آموزشی کردیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه می‌تواند به بسیاری از نیازهای کارشناسان پاسخ دهد، تصریح کرد: امروزه موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، مسئله‌ای جمعی و حائز اهمیت برای تمام جامعه است که باید با آموزش‌های به موقع و کارآمد کارشناسان امر را در این مورد آموزش داد.

طالبان افزود: با توجه به گستردگی بافت‌های فرسوده کشور و تغییر متغیرهای زندگی امروز که گاهی اوقات شرایط و شاخص‌های فرسودگی را افزایش می‌دهند و نتایج آن افزایش روز به روز سطح بافت‌های ناکارآمد است، به‌ یقین باید به مدیریت در بافت‌های فرسوده شهری با نگاهی حرفه‌ای نگریست.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان فارس با اشاره به اینکه فراهم‌آوردن شرایط و مهارت‌های لازم در امور مربوط به بافت‌های فرسوده از جمله شاخص‌های مدیریت حرفه‌ای در این مورد است، ادامه داد: در این بین یکی از اقداماتی که ضروری به نظر می‌رسد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران و متولیان امر بافت فرسوده است.

به گزارش فارس، شرکت عمران و مسکن‌سازان استان فارس به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، دوره‌های مستمر آموزشی برای مدیران و کنش‌گران دخیل در بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده برگزار می‌کند که در این دوره‌های آموزشی سعی بر آن می‌شود تا سرفصل‌ها و مطالبی که مورد نیاز مدیران شهری و دست‌اندرکاران دخیل در بافت‌های فرسوده است توسط متخصصان و صاحب‌نظران آموزش داده می‌شود.

به شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی گواهی معتبر اعطا می‌شود.

برخی از این دوره‌ها شامل، آشنایی با تجارت دفاتر محلی و تسهیل‌گری (دو دوره)، روش‌های شناسایی و ماندگاری جامعه‌های محلی، دوره پیشرفته مدیریت مشارکتی با تاکید بر مدیریت هماهنگ شهری، دوره پیشرفته شیوه‌های نوین تامین منابع مالی پروژه‌های شهری، سیاست‌ها و برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری، جایگاه طرح‌های موضعی (بهسازی و نوسازی شهری) در سلسله مراتب طرح‌های توسعه شهری و ابزارهای طراحی در بهسازی و نوسازی شهری، قوانین، روابط و دستورالعمل‌های بهسازی و نوسازی شهری است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول